Αεροσυνοδός αποκαλύπτει πως μπορούμε να κερδίσουμε δωρεάν πράγματα στο αεροπλάνο και τι δεν πρέπει να πούμε

Newsroom
Αεροσυνοδός αποκαλύπτει πως μπορούμε να κερδίσουμε δωρεάν πράγματα στο αεροπλάνο και τι δεν πρέπει να πούμε
Έχετε στο μυαλό σας πώς οι περισσότερες εταιρείες δεν δίνουν τίποτα δωρεάν.

Αεροσυνοδός αποκάλυψε πώς μπορούμε να αυξήσουμε τις πιθανότητές μας, για να κερδίσουμε δωρεάν πράγματα ή ακόμα και να πάρουμε καλύτερη θέση στο αεροπλάνο, όταν αυτή υπάρχει, αρκεί βέβαια να μην πούμε ψέματα.

Ο Miguel Muñoz είπε ότι θα πρέπει να αποφύγουμε να είμαστε δραματικοί ή να πούμε ψέματα στο πλήρωμα, καθώς θα μας καταλάβουν και φυσικά δεν θα επιτύχουμε το παραμικρό. Τι προτείνουν; Ειλικρίνεια.

Όπως αναφέρει η Daily Express, ο Miguel λέει ότι συνήθως οι επιβάτες για να ζητήσουν νερό, συμπληρώνουν πως αισθάνονται ζάλη, ωστόσο οι αεροσυνοδοί γνωρίζουν πως αυτό ίσως είναι απλά ένα τέχνασμα. Αντίθετα, συστήνει ότι είναι πολύ καλύτερο να είμαστε «ευγενικοί και ειλικρινείς».

«Μερικές φορές οι άνθρωποι έρχονται σε μένα ζητώντας έναν χυμό πορτοκαλιού ή ένα σνακ επειδή λένε ότι ζαλίζονται ή έχουν χαμηλό σάκχαρο στο αίμα. Φυσικά και δεν θα τον αμφισβητήσουμε και θα ικανοποιήσουμε το αίτημά του, αλλά σημασία έχει και το πως ρωτάς».

 

Για να σας λυθεί κάθε απορία: «Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες δεν δίνουν τίποτα δωρεάν, ούτε καν νερό, οπότε όταν οι επιβάτες έρχονται λέγοντας ότι διψούν πολύ, πρέπει να πάρουν φάρμακα ή απλώς θέλουν ένα ποτήρι νερό, πρέπει επίσημα να πούμε, ότι πουλάμε μπουκάλια νερό.

2

Αν βέβαια πω ότι χρεώνουμε το νερό, οι επιβάτες εκνευρίζονται λέγοντας πράγματα όπως "ο νόμος λέει ότι πρέπει να μου δώσεις δωρεάν νερό" ή "είναι ανθρώπινο δικαίωμα" κτλ. Αυτόματα δεν πρόκειται να δώσω. Τώρα, αν πεις ότι δεν αισθάνεσαι καλά ή το ζητήσεις πολύ όμορφα, σίγουρα θα σου το δώσω».

Για μια καλύτερη θέση στο αεροπλάνο όταν αυτή υπάρχει, ο Miguel είπε «το θέμα είναι να είσαι καλός και ειλικρινής» και εξήγησε τι πρέπει και τι δεν πρέπει να λένε οι επιβάτες: «Αν οι επιβάτες έρθουν σε μένα και πουν ότι χρειάζονται περισσότερο χώρο για κάποιο λόγο, τους μεταφέρω στα φτερά, στα καθίσματα στην έξοδο κινδύνου που έχουν επιπλέον χώρο για τα πόδια.

Αλλά πρέπει να είσαι προσεκτικός με ό,τι λες! Γιατί αν πεις ότι έχεις πρόβλημα στο γόνατο, για παράδειγμα, πρέπει να είμαι πολύ προσεκτικός, καθώς οι επιβάτες που κάθονται στις εξόδους κινδύνου είναι αυτοί που πρέπει να βοηθήσουν το πλήρωμα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Αν δεν μπορούν επειδή έχουν πρόβλημα στο γόνατο, δεν μπορώ να τους μεταφέρω στα φτερά, γιατί σε περίπτωση κινδύνου θα έχουμε πρόβλημα».

Καταλήγει δε: «Η συμβουλή μου είναι να είσαι ειλικρινής, μην προσπαθείς να είσαι δραματικός. Αν είναι αλήθεια ότι έχεις πρόβλημα στο πόδι, είναι αρκετά δίκαιο, αλλά μην λες ψέματα γι αυτό».