Κινέζικο εστιατόριο γίνεται viral για τις επιθετικές απαντήσεις στις αρνητικές κριτικές των πελατών

Newsroom
Κινέζικο εστιατόριο γίνεται viral για τις επιθετικές απαντήσεις στις αρνητικές κριτικές των πελατών
Η ιδιοκτήτρια ενός κινέζικου εστιατορίου στην Αγγλία έχει γίνει σύμβολο στο διαδίκτυο για τον τρόπο που απαντάει σε δυσαρεστημένους πελάτες.

«Φωτιά» έχει πάρει το διαδίκτυο με τις απαντήσεις μια ιδιοκτήτριας κινέζικου εστιατορίου στην Αγγλία σε δυσαρεστημένους πελάτες. Η Alice Cheung, αφεντικό στο εστιατόριο Oriental Express στο Δυτικό Γιορκσάιρ, έχει συγκεντρώσει 149 κριτικές στο Just Eat και έχει αναλάβει προσωπικά να απαντάει σε κάθε αρνητική.

Ενώ οι περισσότεροι πελάτες αξιολογούν το εστιατόριο με πέντε ή έξι αστέρια, η Cheung δεν διστάσει να απαντήσει με σκληρό τρόπο στις αρνητικές κριτικές, τις οποίες χαρακτηρίζει «ανόητες». Όπως για παράδειγμα όταν μια γυναίκα παραπονέθηκε ότι το φαγητό που παγήγγειλε ήταν κακό. Η απάντηση που πήρε ήταν η εξής: «Παραγγείλατε ένα Vegetarian Munch Box και μετά τηλεφωνήσατε στο κατάστημα για να παραπονεθείτε ότι δεν υπήρχε ΚΡΕΑΣ», έγραψε η Cheung.

Και συνέχισε: «Στείλαμε αυτό που παραγγείλατε και δεν υπήρχε τίποτα λάθος. Η κακή κριτική είναι για να καλύψει το δικό σας λάθος σας. Παρακαλώ μην τηλεφωνήσετε ξανά».

Φαγητό

 

Ένας άλλος πελάτης γκρίνιαξε ότι το φαγητό του ήταν κακό και μπαγιάτικο και πως πέταξε το μεγαλύτερο μέρος του. Στην κριτική του έγραψε ότι ήταν πολύ πιο ακριβό για φαγητό σε πακέτο. Η Cheung απάντησε: «Σας προτείνω να μείνετε με το άλλο πακέτο και να πάρετε μαζί σας την ψεύτικη κριτική σας».

Σε άλλη κριτική ενός πελάτη που είχε βάλει μόλις ένα αστέρι στο εστιατόριο, η Cheung του έγραψε: «Ποιος ηλίθιος παραγγέλνει "Salt & Pepper Chicken" και μετά παραπονιέται ότι έχει αλάτι μέσα. Επίσης, το αρχείο παράδοσης δείχνει ότι ΔΕΝ δεν άργησε να έρθει και δεν είχε κρυώσει. Μια ψεύτικη κριτική και υποτιμητική επίσης. Πάρε το βρωμόστομά σου και δούλεψε κανέναν άλλο».

Τέλος κάποιος άλλος πελάτης που βαθμολόγησε το εστιατόριο με δύο αστέρια στα έξι, παραπονέθηκε ότι το φαγητό που παρήγγειλε ήταν κατεστραμμένο και το κοτόπουλο είχε ανακατευτεί με τις γαρίδες. Η έξαλλη απάντηση που έλαβε ήταν: «Θα ανοίξετε τα μάτια σας και θα διαβάσετε τις περιγραφές, παραγγείλατε το «Special sweet and sour» που περιέχει βασιλικές γαρίδες. Πήρατε αυτό που παραγγείλατε, πώς φταίμε εμείς; Το φαγητό ήταν φρέσκο ​​και τέλεια μαγειρεμένο. Είμαστε καλοί, αλλά το να διαβάζουμε ανόητα πράγματα δεν είναι στις ικανότητές μας».