Ζευγάρι Αυστραλών διαπραγματευόταν επί 20 ώρες σε 55 κλήσεις με την αεροπορική που είχε στείλει σε άλλη πτήση την 13 μηνών κόρη τους
Πως συνηθίζουμε να το λέμε εδώ στην Ελλάδα; «Ούτε στην Ουγκάντα αυτά»; Ε, λοιπόν φαίνεται πως συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Ένα ζευγάρι από την Αυστραλία είχε προγραμματίσει αεροπορικό ταξίδι με την 13 μηνών κορούλα του, ωστόσο ανακάλυψε πως η Qantas είχε βάλει σε άλλη πτήση το παιδάκι.
Η Stephanie και ο Andrew Braham πέρασαν 20 ώρες στην αναμονή, προσπαθώντας να τακτοποιήσουν το όλο θέμα, αφού για κάποιον λόγο η αεροπορική της Αυστραλίας επέλεξε να βάλει το μωρό τους σε μια ξεχωριστή πτήση.
Το ζευγάρι Αυστραλών ισχυρίζεται παράλληλα ότι ήταν σε αναμονή σε 55 διαφορετικές κλήσεις προς τα κέντρα υποστήριξης της Qantas, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα. Μετά από μια μέρα αναμονής, το ζευγάρι λέει ότι τελικά βρήκε την άκρη με την αεροπορική εταιρεία και κατάφεραν να ταξιδέψει όλη μαζί η οικογένεια, αλλά 12 ημέρες μετά την αρχική αναχώρηση.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι πρέπει να πληρώσουν για δύο εβδομάδες ακόμα το κατάλυμά τους στη Ρώμη: «Αρχικά, αρνήθηκαν οποιαδήποτε ευθύνη» είπε η μητέρα στην Daily Mail Australia και συμπλήρωσε: «Περάσαμε 20 ώρες 47 λεπτά και 13 δευτερόλεπτα στο τηλέφωνο στην Qantas σε ένα 24ωρο και πάνω από 55 ξεχωριστές τηλεφωνικές κλήσεις προτού, τελικά συμφωνήσουν να μας κάνουν κράτηση για νέα πτήση, για να επιστρέψουμε στην Αυστραλία».
Ο σύζυγός της αρκέστηκε να πει: «Βράζουμε από οργή. Ας ελπίσουμε, σε 13 ημέρες, τελικά θα το ταξιδέψουμε. Δεν νομίζω ότι θα νιώθουμε πραγματικά σίγουροι μέχρι να μπούμε σε αυτό το αεροπλάνο και αυτό απογειωθεί».
Σε ανακοίνωσή της στην Daily Mail Australia, η Qantas ανέφερε: «Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη» από την οικογένεια και συμπλήρωσε ότι έγινε «διοικητικό σφάλμα» μεταξύ της αεροπορικής εταιρείας και της συνεργαζόμενης KLM, οδηγώντας το παιδί σε διαφορετική άλλη πτήση.