Η απάντηση του εστιατορίου στην Μύκονο για υπέρογκο λογαριασμό: «Influencers ζητούν δωρεάν γεύματα»
Στο επίκεντρο της δημοσιότητας βρίσκεται το DK Oyster της Μυκόνου εξαιτίας της... περιπέτειας που καταγγέλλει ένα ζευγάρι πως πέρασε στο συγκεκριμένο εστιατόριο. Η Lindsay και ο Alex ανέφεραν στο Tripadvisor πως το προσωπικό της επιχείρησης δεν έδειχνε καμία διάθεση να τους προσφέρει τιμοκατάλογο, με αποτέλεσμα όταν ήρθε η λογαριασμού να κληθούν να πληρώσουν για μία μερίδια στρείδια, ένα Aperol spritz και μία μπύρα 570 δολάρια.
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου, Δημήτρης Καλαμάρας μίλησε στο «Kennedy News and Media», λέγοντας αρχικά: «Δυστυχώς, όλοι εμείς που εργαζόμαστε στον τομέα της φιλοξενίας έχουμε προσεγγιστεί από διαβόητους «influencers» που, αντί να βγάζουν τα προς το ζην διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες στο κοινό τους, ασκούν πίεση σε ορισμένες επιχειρήσεις για χρεώσεις και δωρεάν γεύματα. Στην DK Oyster έχουμε διαφημιστεί με τους τρόπους που θεωρούμε κατάλληλους για το εστιατόριό μας και δεν θα υποκύψουμε στους influencers που έχουν έρθει στο όμορφο νησί της Μυκόνου».
Μάλιστα, ισχυρίζεται πως η Lindsay επιχειρεί να γίνει διάσημη μέσω των αναρτήσεών της, όμως η ιστορία της περιλαμβάνει κάποια ψέματα. «Ισχυρίζεται ότι "ζήτησε επανειλημμένα το μενού με τα κοκτέιλ", λέγοντας πως "ο σερβιτόρος δεν φαινόταν να ήθελε να το προσφέρει". Παρόλα αυτά, έκανε μια παραγγελία. Ένας influencer, ένας έμπειρος πολυταξιδεμένος άνθρωπος που έχει πολλές εμπειρίες έκανε αυτό που δεν θα έκαναν οι περισσότεροι ενήλικες με το σωστό μυαλό. Παρήγγειλε ποτά και φαγητό από έναν σερβιτόρο που αρνήθηκε να παρουσιάσει μενού».
Σε ερώτηση για το πως γίνεται όλες οι αρνητικές κριτικές να αναφέρουν την ίδια συμπεριφορά, απάντησε: «Αυτός ο ψευδής ισχυρισμός έχει χρησιμοποιηθεί τόσο πολύ εναντίον του εστιατορίου μας από δεκάδες ανώνυμους χρήστες στο Tripadvisor, που αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε τρεις τεράστιους μαυροπίνακες στην είσοδο του εστιατορίου που εμφανίζουν το μενού και τις τιμές. Σκέφτηκα ότι με αυτόν τον τρόπο οι επισκέπτες μας, εάν οι κριτικές έχουν γραφτεί όντως από πραγματικούς πελάτες, θα είχαν τουλάχιστον μια ιδέα σχετικά με το εύρος των τιμών μας, προκειμένου να είναι σίγουροι ότι θα ελέγξουν το μενού σχολαστικά πριν από την παραγγελία».
Όσο για το πως αντιδρά ο ίδιος στις κριτικές αυτές; «Κάθε φορά που διάβαζα ένα τέτοιο παράπονο, πάντα από ανώνυμους χρήστες μέσω του Tripadvisor, ρωτούσα το προσωπικό, θυμίζοντάς του ότι είναι κρίσιμο για τη φήμη μας να είμαστε σίγουροι ότι οι διαδικασίες ακολουθούνται προσεκτικά. Με διαβεβαίωναν πάντα ότι τηρούν τους κανόνες».
Στη συνέχεια πρότεινε στους πελάτες του μαγαζιού πως αν συμβεί κάτι τέτοιο, να μην τους προσφέρουν δηλαδή το μενού, είτε να σηκωθούν και να φύγουν, είτε να ζητήσουν να μιλήσουν με τον διευθυντή.
«Ο μάνατζερ μπορεί να βοηθήσει κάποιον πριν παραγγείλει ή πριν καταναλώσει κάτι, όχι τη στιγμή που του έρχεται ο λογαριασμός. Δυστυχώς, υπάρχουν άνθρωποι στο Tripadvisor, που ενθαρρύνουν ανοιχτά τους επισκέπτες να έρθουν, να φάνε και να πίνουν ό,τι θέλουν και μετά αρνούνται να πληρώσουν τους λογαριασμούς. Κατανοώ ότι ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να βρουν τις τιμές μας πέρα από τον προϋπολογισμό τους και σέβομαι απόλυτα τη γνώμη τους ακόμα κι αν δεν εκτιμούν την αξία των υπηρεσιών, της κουζίνας, της ιδέας και της εμπειρίας που προσφέρουμε».
«Πιστεύουμε ότι η αξία της προσφερόμενης εμπειρίας είναι υψηλή και δεν έχουμε καμία πρόθεση να εξηγήσουμε γιατί χρεώνουμε περισσότερα από ένα σούπερ μάρκετ ή μια παραδοσιακή ταβέρνα, κάτι που μπορεί να είναι υπέροχο, αλλά σίγουρα είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που προσφέρουμε»