Τρομοκρατημένη Αγγλίδα με διανομέα: Της παρέδωσε τα ψώνια και στη συνέχεια την έψαξε στα social media
Μια τρομακτική εμπειρία μοιράστηκε μια γυναίκα στην Αγγλία, όταν ένας διανομέας την εντόπισε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού πρώτα της άφησε τα ψώνια της. Η Μόλι έκανε μια ηλεκτρονική παραγγελία από το κατάστημα Morrisons τον περασμένο μήνα. Η παραγγελία της παραδόθηκε στο σπίτι της από έναν διανομέα.
Μετά από μια σύντομη συνομιλία που είχαν κατά την παράδοση, όταν ο διανομέας έφυγε από το σπίτι της Μόλι, έκανε «like» σε μια σειρά από φωτογραφίες της και προσπάθησε να της στείλει μηνύματα, την ίδια μέρα.
Έκτοτε η γυναίκα έχει παραπονεθεί τόσο στο κατάστημα όσο και στην εταιρεία κούριερ που συνεργάζεται, καθώς ο διανομέας έγινε ιδιαίτερα ενοχλητικός. «Όταν μου παρέδωσε τα ψώνια ήταν ευχάριστος. Με ευχαρίστησε και εγώ απλώς του ανταπέδωσα το ευχαριστώ. Η κουβέντα που είχαμε ήταν σύντομη», είπε η Μόλι.
Ωστόσο, έξι ώρες αργότερα σοκαρίστηκε όταν διαπίστωσε ότι ο οδηγός την είχε εντοπίσει στο Facebook. «Μου παρέδωσε τα ψώνια, στη συνέχεια έψαξε το όνομά μου στα social media και προσπάθησε να μου στείλει μήνυμα», ανέφερε η 28χρονη.
«Μου έστειλε ένα γεια και μετά άρχισε να κάνει «like» στις φωτογραφίες μου στη σελίδα μου στο Facebook, κάτι που για μένα υπονοεί κάτι άλλο. Πρόκειται προφανώς για μια παραβίαση δεδομένων. Μένω μόνη μου, είμαι νέα γυναίκα και όλο αυτό είναι τρομακτικό. Τηλεφώνησα στη Morrisons αλλά μου φάνηκαν αδιάφοροι», πρόσθεσε.
Αφού έψαξε τον ενοχλητικό διανομέα στο διαδίκτυο, η Μόλι ανακάλυψε ότι ήταν εργαζόταν για κάποιες ώρες ως οδηγός ταξί. «Σκέφτηκα ότι αν κάνει κάτι τέτοιο σε μένα τι θα κάνει με τις κοπέλες που μπαίνουν τα ταξί του;», αναρρωτήθηκε και συνέχισε: «Το να πάρει το όνομά μου από την παραγγελία και να το αναζητήσει στα social media για να επικοινωνήσει μαζί μου και να μου κάνει like, είναι απλώς εξωπραγματικό.
Αλλά είναι πιο τρομακτικό ότι η Morrisons δεν πήρε τόσο σοβαρά το περιστατικό. Δεν μου ζήτησαν καν συγγνώμη. Πρόκειται προφανώς για παραβίαση προσωπικών δεδομένων».