Τα πιο... μαϊμού προϊόντα που πρέπει να κοιτάξεις προσεκτικά για να τα καταλάβεις

Newsroom
Τα πιο... μαϊμού προϊόντα που πρέπει να κοιτάξεις προσεκτικά για να τα καταλάβεις
Άνθρωποι από όλο τον κόσμο μοιράστηκαν τα παράξενα ευρήματά τους με τη σελίδα «Strange Knock-Off Designs» στο Twitter και το «Bored Panda» τα συγκέντρωσε σε μια ξεκαρδιστική γκαλερί.

Οι Άγγλοι λένε ότι η μίμηση είναι η μεγαλύτερη μορφή κολακείας, αλλά δεν ξέρουμε αν κάποια από τα πιο γνωστά brands κολακεύονται που τα λογότυπα τους αντιγράφονται με τόσο ύπουλο τρόπο.

Συγκεκριμένα, σε ορισμένες περιπτώσεις οι εταιρείες έχουν τροποποιήσει ελαφρώς το διάσημο λογότυπο της εκάστοτε γνωστής εταιρείας για να αποφύγουν ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων, ενώ άλλες φαίνεται να αναμειγνύουν δύο εντελώς διαφορετικές μάρκες μαζί.

Έτσι βλέπουμε την Kit Kat που έγινε Kit Kot, πάλι σε κόκκινο περιτύλιγμα και με το πολύ γνωστό σλόγκαν: «Κάνε ένα διάλειμμα, πάρε ένα Kat Kot»

Μια άλλη εταιρεία πολύ έξυπνα απλά άλλαξε τη λέξη «North» σε «South» όταν δημιούργησε το κατάστημα ρούχων «South Face», ολοκληρώνοντας το branding της με ένα πολύ οικείο λογότυπο βουνού..

Ένας ιδιοκτήτης fast food δεν χρειάστηκε να σκεφτεί πολύ για να δώσει όνομα στο καινούργιο του κατάστημα..

Ένας πιτσιρικάς σε άλλη περίπτωση αγόρασε τηλεχειριστήριο από μαγαζί με ηλεκτρονικά και χάρηκε πολύ με τη τιμή που την βρήκε, όταν έφτασε στο ταμείο και το κοίταξε καλύτερα αποφάσισε να το γυρίσει πίσω..

Όλοι θυμόμαστε τα παλιά Sumsung ποσό ισχυρά ήταν στο χρόνο, στις πτώσεις από μεγάλο ύψος και στη διάρκεια της μπαταρίας τους. Δεν γνωρίζουμε όμως αν το ίδιο ισχύει και για τα Sammeng