Καφετέρια στη Νέα Σμύρνη έδιωχνε τους ηλικιωμένους: Η απάντηση της επιχείρησης

Newsroom
Καφετέρια στη Νέα Σμύρνη έδιωχνε τους ηλικιωμένους: Η απάντηση της επιχείρησης
Ένας πελάτης καφετέριας στη Νέα Σμύρνη κατήγγειλε ότι η επιχείρηση έδιωχνε ηλικιωμένους.

Με ανοιχτό το στόμα έμεινε ένας άντρας που κάθισε σε καφετέρια της Νέας Σμύρνης, όταν διαπίστωσε ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση έδιωχνε τους ηλικιωμένους. Μάλιστα, όπως ενημερώθηκε κάτι τέτοιο ήταν πολιτική της συγκεκριμένης καφετέριας.

Με μια ανάρτηση στο Facebook κατήγγειλε το περιστατικό αναφέροντας: «Πέμπτη 10/11 ώρα 11:00 κάθομαι για καφέ στην πλατεία νέας Σμύρνης. Κάθομαι σε μαγαζί που δεν έχω ξανακάτσει.

Συνειδητοποιώ ότι υπάρχει ένας ηλικιωμένος που μιλάει έντονα στη σερβιτόρα και κάτι λέει "θα φωνάξω την αστυνομία, αυτό που μου λες είναι παράνομο". Ο διπλανός του εξίσου ηλικιωμένος προσπαθεί να τον ηρεμήσει -ουσιαστικά τον πείθει να φύγουν κ να πάνε αλλού. Αυτό κάνουν, φεύγουν, χωρίς να έχουν καν παραγγείλει.

Ρωτάω τη σερβιτόρα τι συνέβη και στερεοτυπικά αν πρόκειται για συχνό φαινόμενο (μου φάνηκε ως κάτι που είχε ξανασυμβεί, είχε μια οικειότητα ο έντονος διάλογος τους). Παίρνω την εξής απάντηση: "ξέρετε είναι πολιτική του μαγαζιού να απαγορεύει σε ηλικιωμένους να κάθονται".

 

Πως λέει ο λαός μας "έμεινα με ανοικτό το στόμα". Προφανώς και είμαι σε σοκ. Σκέφτομαι αν πρέπει να πληρώσω. Αν πρέπει να πάω μέσα να ζητήσω τον υπεύθυνο. Αν πρέπει να κάνω αυτό που κάνω τώρα -post στα SM. Πάντως απο την ώρα που συνέβη δεν έχω σταματήσει να το σκέφτομαι. Καφετέρια που διώχνει ηλικιωμένους πελάτες για τη μόστρα της. Μεταμοντέρνα ευγονική, γιατί προφανώς το μαγαζί "είναι για τη νεολαία" και κάνει ηλικιακό face control, βάζοντας τους εργαζόμενους να πουν σε κόσμο "ξέρετε δεν μπορείτε να κάτσετε εδώ. Είναι πολιτική του μαγαζιού".

Τι ακριβώς μας έχει συμβεί; Δικαίωμα του ιδιοκτήτη; Φαντάζομαι πως ναι. Και υποχρέωση της γειτονιάς μας αυτός ο άνθρωπος αν και όταν γεράσει να δει εμπράκτως τι σημαίνει συμπερίληψη των μεγάλων στην κοινωνικότητα. Μια ανθρώπινη ανάγκη απέναντι στη ματαιότητα. Εκεί που νόμιζα ότι είχα να κάνω με το κλασικό "γέρος-στριντζης" εν τέλει έγινα αυτόπτης μάρτυρας μιας λογικής νόμων της Νυρεμβέργης, για έναν καφέ.

Φυσικά δεν πρόκειται να αφήσω ποτέ ούτε ευρώ στο συγκεκριμένο μαγαζί. Φυσικά θα το συζητήσω με όλους τους φίλους της γειτονιάς και τις συλλογικότητές της. Αν στο εν λόγω μαγαζί δεν πατήσει ψυχή για ένα μήνα μετά θα συνεχίσει να διαλέγει ποιος θα κάτσει και ποιος όχι;

Πήρα ένα πολύ χρήσιμο μάθημα του τι σημαίνει "μάχη με τον φασισμό κάθε μέρα". Στα πιο απλά, στα πιο ασήμαντα».

Η απάντηση της καφετέριας

Το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με αποτέλεσμα να έρθει η αντίδραση της καφετέριας. Με μια ανάρτηση στο Facebook ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό λέγοντας ότι δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού και πως ευθυνόταν ο υπεύθυνος του καταστήματος, ο οποίος και απομακρύνθηκε.

Αναλυτικά η εξήγηση της καφετέριας: «Καλησπέρα σας, με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα ένα περιστατικό που συνέβη χθες στο μαγαζί μας.Πριν πω οτιδήποτε θέλω να πω πρώτα ένα τεράστιο συγνώμη. Αυτό που συνέβη είναι απαράδεκτο και σε καμία περίπτωση δεν συνάδει με την ηθική του μαγαζιού.

Πριν Λίγες μέρες, προσλάβαμε έναν άνθρωπο σαν πρωινό υπεύθυνο στο μαγαζί μας ο οποίος από ότι φάνηκε η νοοτροπία του ήταν να κρατάει μία εικόνα όπως αυτός πίστευε ότι θα ήτανε καλύτερα για αυτόν χωρίς να γνωρίζει την περιοχή μας παρά το ότι του είχα εξηγήσει ότι εδώ στη Νέα Σμύρνη είμαστε ενωμένοι σαν άνθρωποι και αγαπημένοι.

Έκανα μεγάλο λάθος που δεν τον έλεγξα να δω ποιες ήταν οι εντολές που είχε δώσει. Επειδή ήμουν εκτός λόγω covid δεν είχα εικόνα οι κατευθύνσεις που είχε δώσει δε συνάδουν με την ηθική του μαγαζιού. Αν είναι δυνατόν !!δεν υπάρχει καμία τέτοια διάθεση από το κατάστημα μας. Αυτός ο άνθρωπος απομακρύνθηκε με το που έμαθα το περιστατικό.

Θέλω να σας ζητήσω και πάλι ένα τεράστιο συγνώμη και όποτε θέλετε μπορείτε ελέγξτε το κατάστημα να δείτε ότι δεν υπάρχει τέτοια διάθεση Αλλά προς θεού είναι δυνατόν είναι δυνατόν να πει σε κάποιους ανθρώπους οτι η στρατηγική του καταστήματος είναι να μην κάθονται ηλικιωμένοι μα είναι δυνατόν να πω κάτι τέτοιο είναι εντελώς ανήθικο δεν έχει καμία πραγματική υπόσταση σε κανένα τομέα χίλια συγνώμη δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά ακουστεί το κατάστημα μας για κάποιο τέτοιο περιστατικό και πάλι συγνώμη ειλικρινά».