Το Spotify έκανε την «ψυχανάλυση» των χρηστών του: Οι αντιδράσεις στα social media

Newsroom
Το Spotify έκανε την «ψυχανάλυση» των χρηστών του: Οι αντιδράσεις στα social media
Οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να «ψυχαναλύσουν» τα αποτελέσματά τους.

Το φετινό Spotify Wrapped από εχθές είναι γεγονός και ξέρετε τι σημαίνει αυτό: Ήρθε η ώρα να γνωρίσετε από κοντά την ψυχική σας κατάσταση τους τελευταίους 11 μήνες.

Αρχικά, αν και προοριζόταν ως ένας διασκεδαστικός τρόπος για να παρακολουθείτε τις ακουστικές σας συνήθειες, το Spotify Wrapped έχει γίνει πλέον ένας συνδυασμός υπερηφάνειας (αν το μουσικό σας γούστο είναι καλό), εθελοντικής δημόσιας ταπείνωσης (αν το γούστο σας είναι τετριμμένο) και ψυχανάλυσης για όλους.

Ειλικρινά, το Spotify Wrapped είναι ένα περίεργα αποτελεσματικό είδος έκθεσης για το τέλος του έτους. Συχνά είναι δύσκολο να θυμάσαι όλα όσα συνέβησαν τους τελευταίους 12 μήνες, αλλά η μουσική είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να θυμάσαι σημαντικά ορόσημα, τόσο καλά όσο και άσχημα.

 

Η δημοφιλής μουσική πλατφόρμα μπορεί να σας εκτοξεύσει κατευθείαν πίσω στη στιγμή που ακούσατε το ίδιο κομμάτι της Mitski 576 φορές στη σειρά, εν μέσω ενός κακού χωρισμού ή/και μιας κρίσης ψυχικής υγείας;

Δεν θα μπορούσε η εποχή Wrapped να μην έχει τους επικριτές της. Μαζί με τους ανθρώπους που απλώς ενοχλούνται από το ότι όλοι σπαταλούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με screenshots του Spotify με τα ίδια πέντε τραγούδια της Taylor Swift, ορισμένοι επικριτές του Spotify αναβίωσαν έναν ισχυρισμό που εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2020.

Ενώ η γενική ιδέα του Spotify Wrapped υπάρχει εδώ και χρόνια, μια πρώην ασκούμενη στο Spotify ισχυρίστηκε το 2020 ότι εκείνη εφηύρε την μπλοκαρισμένη, φωτεινά χρωματισμένη διαδραστική μορφή που χρησιμοποιεί τώρα η πλατφόρμα. Είπε ότι βασίστηκε στην ιδέα της στα Instagram Stories και πολλοί άνθρωποι πιστεύουν τώρα ότι το Spotify ουσιαστικά αντέγραψε τη δουλειά της χωρίς αποζημίωση.

Μαζί με κάποιες από τις πιο σοβαρές αντιπαραθέσεις του Spotify το 2022, αυτό έκανε το Spotify Wrapped λίγο πιο αμφιλεγόμενο φέτος από ό,τι στο παρελθόν. Αν και κρίνοντας από τον αριθμό των ανθρώπων που συζητούν τις καταρρεύσεις τους από το Wrapped στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εικόνα του Spotify δεν έχει υποστεί μεγάλη ζημιά στους mainstream χρήστες.

Πηγή φωτογραφίας: Spotify