Η «θεωρία της ντουλάπας» του Μπιλ Γκέιτς για να μειώσεις το άγχος της καθημερινότητας
O Μπιλ Γκέιτς αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους πιο επιτυχημένους ανθρώπους παγκοσμίως. Ο ιδρυτής της Microsoft κατάφερε να δημιουργήσει από το μηδέν μια αυτοκρατορία και να αλλάξει την ιστορία των προσωπικών υπολογιστών. Ωστόσο, όπως και κάθε πλούσιος και πετυχημένος επιχειρηματίας στον πλανήτη, έτσι κι αυτός έχει τις δικές του θεωρίες.
Μία από τις πιο γνωστές είναι η «θεωρία της ντουλάπας», η οποία σύμφωνα με τον ίδιο, τον βοηθά να είναι πιο παραγωγικός και να έχει λιγότερο άγχος. Όπως έχει δηλώσει ο Μπιλ Γκέιτς, αποφεύγει να ξοδεύει μεγάλα χρηματικά ποσά για ρούχα, θεωρώντας το «περιττό έξοδο», το οποίο δεν συνεισφέρει τίποτα στην προσωπική ή επαγγελματική ζωή του. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία, το να έχουμε τα απαραίτητα στη ντουλάπα μας, μας επιτρέπει να έχουμε μια συγκεκριμένη εικόνα, να φαινόμαστε υπεύθυνοι και να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης τους συνεργάτες μας. Επιπλέον, δεν θα αργήσουμε ποτέ στη δουλειά, προσπαθώντας να αποφασίσουμε τι θα φορέσουμε.
Με βάση αυτή τη θεωρία, θα πρέπει να έχουμε μόνο μια απλή γκαρνταρόμπα με τα «βασικά»: ένα παλτό για τις κρύες μέρες του χειμώνα ή μπλουζάκια για το καλοκαίρι. Με αυτή τη μέθοδο, ο Μπιλ Γκέιτς ισχυρίζεται ότι έχει «λιγότερο άγχος» καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, κάτι που έμμεσα τον οδηγεί επίσης να είναι πιο παραγωγικός. Μια μέθοδος που αναμφίβολα προκάλεσε έκπληξη όταν την αποκάλυψε, αλλά την μοιράζονται και άλλοι δισεκατομμυριούχοι σε όλο τον κόσμο.
Ανάμεσα σε αυτούς και ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, ιδρυτής του Facebook και νυν Διευθύνων Σύμβουλος της Meta, ο οποίος φοράει την ίδια γκρι μπλούζα κάθε μέρα.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Iταλικό χωριό προσφέρει σπίτια αξίας ενός δολαρίου σε Αμερικανούς πολίτες: Ο παράξενος λόγος πίσω από τη viral αγγελία
- Μάικ Τάισον-Τζέικ Πολ: Οι χρήστες του διαδικτύου εντόπισαν νέα πλάνα που «δείχνουν» ότι ο αγώνας ήταν στημένος (vid)
- Ανατριχιαστικό: Νόμιζε ότι άκουγε «ουρλιαχτά ζώων» κάτω από το σπίτι της αλλά υπήρχε ένας γυμνός άνδρας που ζούσε εκεί (vid)