«Πιο ακριβή κι από της Νέας Υόρκης»: Έξαλλοι ξένοι τουρίστες κράζουν τη Γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου

Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ή, επίσημα, Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» είναι η μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιωτή γέφυρα πολλαπλών ανοιγμάτων στον κόσμο έχοντας συνεχές και πλήρως αναρτημένο κατάστρωμα 2.252 μέτρων. Κατέχει μια θέση στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες, ενώ διαθέτει τα πιο βαθιά θεμέλια γέφυρας στον κόσμο, στα 60 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ένα σπουδαίο οικοδόμημα, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να αντέχει εκεί που άλλοι σχεδιασμοί θα είχαν αποτύχει.
Μπορεί ένα μεγάλο λάθος κατά την κατασκευή της να άλλαξε ολοκληρωτικά τα σχέδια των μηχανικών, όμως η γέφυρα ολοκληρώθηκε στην ώρα της και από το 2004 μέχρι σήμερα την έχουν διασχίσει εκατομμύρια ταξιδιώτες. Δεν έμειναν όλοι βέβαια το ίδιο ικανοποιημένοι.
Πιο συγκεκριμένα, αν ρίξει μια ματιά κάποιος στις αξιολογήσεις των χρηστών της Google για τη γέφυρα, θα δει πως η συνολική της βαθμολογία φτάνει το 4.6 στα 5.
Μια αρκετά υψηλή βαθμολογία θα μπορούσε να πει κανείς, μόνο που τη «ρίχνει» κάμποσες εκνευρισμένες κριτικές ξένων επισκεπτών που δυσαρεστήθηκαν αρκετά από την τιμή των διοδίων της, αλλά και από το γεγονός ότι δεν μπορούσαν εύκολα να τη διασχίσουν με τα πόδια ή με ποδήλατο:
1. «Ως ταξιδιώτης από την Αθήνα με προορισμό τη Κέρκυρα και πάλι πίσω, βρήκα την εμπειρία τη γέφυρας εντελώς ασεβή απέναντι στα θέλω και τις ανάγκες των ταξιδιωτών. Στη διαδρομή μας από την Αθήνα για την Κέρκυρα ψάχναμε ένα τ΄ροπο να ανέβουμε στη γέφυρα και τα καταφέραμε μετά από δύο αποτυχημένες προσπάθειες. Δεν υπάρχει κάποια πινακίδα που να δείχνει το σωστό δρόμο.
Τώρα από την Κέρκυρα για την Αθήνα θέλαμε να πάρουμε το ferry, αλλά και πάλι δεν υπήρχε κάποια πινακίδα που να δείχνει «λιμάνι» ή «γέφυρα». Ο δρόμος οδηγεί απευθείας στη γέφυρα χωρίς να σε προειδοποιεί. Ντροπή σας που δεν σέβεστε τους τουρίστες. Δεν βλέπω καμία σύγχρονη γέφυρα εδώ!».
«ΑΠΑΤΗ. Πληρώσαμε 14 ευρώ διόδια χωρίς λόγο. Δεν υπάρχει χώρος να παρκάρεις ή να βγάλεις φωτογραφίες. Αποφύγετέ τη ακολουθείτε τον οδηγό «πράγματα να κάνετε στην Πάτρα».
«13.70 ευρώ για να ανέβεις. Καμία πινακίδα που να σου δείχνει το ποσό. Συνολικά 27.40 για να περάσεις μπρος πίσω».
«Κλείσαμε ξενοδοχείο έτσι ώστε να βλέπουμε τη γέφυρα το βράδυ, αλλά ήμασταν απογοητευμένοι καθώς δεν φωτίστηκε».
«Είναι πιο ακριβή από γέφυρες και τούνελ της Νέας Υόρκης».
«Είναι μια γέφυρα. Πολύ ακριβή για 13.50 ευρώ για ένα αμάξι. Δεν είδαμε ούτε μια πινακίδα που να αναγράφει την τιμή μέχρι να φτάσουμε στα διόδια».
«Πολύ ακριβή για δύο λεπτά διαδρομή. Ποτέ ξανά».
«13.50 ευρώ για να τη διασχίσεις με αμάξι. Γελοίο».
Dimos92
Προφανώς και τα διόδια είναι ακριβά, ειδικά για την δικιά μας τσέπη του μισθού των 600 ευρώ. Ποια Νέα Υόρκη όμως; Έχει εκεί γέφυρα μήκους 2200 μέτρων με τέτοιες απαιτήσεις κατασκευής; Αν δες θέλεις να δώσεις τα λεφτά, πας με το καράβι.
giorgos73
Οποις έχει πάει εξωτερικό τελευταίο ενάμισι ρόλο καταλαβαίνει ότι αυτά είναι να χαμε να λέγαμε. Ακόμα και ανατολικές χώρες οι τι.ες εχουμ ξεφύγει. Πιο ακριβές από Ελλάδα. Εκτός από κάνα κοσσοβο Αλβανία Σκόπια Μολδαβία
Motorhead13
Αν έγραφαν την τιμή πριν φτάσεις στην γέφυρα θα επέλεγαν το καραβάκι... εμεις το ξερουμε και επιλέγουμε, οι τουρίστες προφανώς δεν το ξέρουν και ίσως να μην ξέρουν οτι υπάρχει και καράβι, αν πηγαίνουν και με gps τοτε η γεφυρα ειναι μονόδρομος!!
thegiant
αυτό σας πείραξε. Εδω είμαστε γενικά πιο ακριβοί από τη Νέα Υόρκη. Τρόφιμα, καύσιμα, ρεύμα, τι θέλετε; Τι είμαστε τίποτα τζαμπατζήδες; Αφου έχει έρθει η ανάπτυξη και βρέχει λεφτά.