Παπακαλιάτης για σκηνή κακοποίησης: «Έλεγα "τι έχω γράψει Χριστέ μου, τι είναι αυτά τα πράγματα, αλυσίδες, χτυπήματα;"» (vid)

Newsroom
Παπακαλιάτης για σκηνή κακοποίησης: «Έλεγα "τι έχω γράψει Χριστέ μου, τι είναι αυτά τα πράγματα, αλυσίδες, χτυπήματα;"» (vid)
Για τις σκληρές σκηνές στην σειρά του και τα σχόλια συνεργατών του μίλησε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή του Alpha «Καλύτερα Δε Γίνεται» και μίλησε, μεταξύ άλλων, για την αναφορά των ομόφυλων σχέσεων αλλά και της κακοποίησης στο «Maestro».

«Δεν περίμενα ότι θα γίνουν όλα αυτά που γίνονται. Σε όλες τις δουλειές μου αλλά ειδικά σε αυτήν νομίζω ότι εισακούστηκαν πολλές προσευχές μου» ανέφερε αρχικά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και πρόσθεσε: «Είναι πράγματι η πιο ολοκληρωμένη μου δουλειά. Τώρα που γράφω τον δεύτερο κύκλο βλέπω πράγματα που θα μπορούσα να διορθώσω περισσότερο».

«Στην ταινία στο "Αν" ήμασταν δύο πρωταγωνιστές. Ήταν το πιο εύκολο, το πιο αβίαστο πράγμα που μου βγήκε, γιατί αφορούσε εμένα εκείνη την εποχή. Εδώ τώρα που τα πράγματα δεν είναι προσωπικά, δεν έχουν να κάνουν μόνο με εμένα, δυσκολεύτηκα πιο πολύ» παραδέχεται στη συνέχεια.

Σε ερώτηση της Ναταλίας Γερμανού και για τις σκληρές σκηνές ενδοοικογενειακής βίας που προβλήθηκαν μέσα από το Maestro.

 

Ο δημιουργός της σειράς απάντησε: «Δεν είναι αυτοσκοπός να πεις στην ιστορία κάτι ακραίο. Το ακραίο είναι ένα όχημα, προκειμένου να αφηγηθείς κάποια πράγματα, να γυρίσεις το κεφάλι του θεατή. Έτσι χρησιμοποίησα αυτό το ακραίο μοντέλο του Γιάννη Τσορτέκη το οποίο το πήρε και το απογείωσεκαι και πάρα πολλές φορές στο γύρισμα έλεγα: "τι έχω γράψει Χριστέ μου, τι είναι αυτά τα πράγματα, τι θα δει ο κόσμος, αλυσίδες, χτυπήματα;"».

«Κάναμε γύρισμα και την ώρα αυτής της βίαιης σκηνής, που υπήρχε αυτό το μούδιασμα ακόμη και σε μένα, καθόμουν στο μόνιτορ, ενώ το είχαμε κάνει πρόβα, όλα ήταν με απόλυτη ασφάλεια φτιαγμένα και δομημένα και ξαφνικά γίνεται μία παύση. Και ακούγεται κάποιος από το συνεργείο και λέει: "εμάς Παπακαλιάτη μας είπαν να ‘ρθουμε να γυρίσουμε, ρε παιδιά, κι εδώ γυρνάμε Οικονομίδη. Τι είναι αυτα;". Είδες όμως πώς λειτούργησαν οι ηθοποιοί της σκηνής; Ο ένας έδινε ομπρέλα στον άλλον», περιέγραψε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.