Δικαστικός πραγματογνώμων: «Τα μέτρα ασφάλειας δεν ήταν σε λειτουργία από το 2004» - «Με τύχη πηγαίναμε» (vids)

Newsroom
Δικαστικός πραγματογνώμων: «Τα μέτρα ασφάλειας δεν ήταν σε λειτουργία από το 2004» - «Με τύχη πηγαίναμε» (vids)
Για πολύχρονες προειδοποιήσεις προς τους υπευθύνους, για την τραγική κατάσταση των ελληνικών σιδηροδρομικών δικτύων, κάνουν λόγo οι προϊστάμενοι των ενώσεων των υπαλλήλων.

Ο Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, δικαστικός πραγματογνώμων τροχαίων ατυχημάτων, μίλησε στο MEGA για το τραγικό ατύχημα στα Τέμπη.

«Πρέπει να σταθούμε πως υπάρχουν κάποιες οδηγίες για τα θέματα ασφάλειας των γραμμών πέρα από το ανθρώπινο λάθος. Η εξάλειψη του ανθρώπινου λάθους δεν είναι ένας τυχαίος παράγοντας. Ο κανονισμός λειτουργίας είναι πολύ συγκεκριμένος. Τα μέτρα ασφάλειας για την ηλεκτρονική επιτήρηση των γραμμών δεν ήταν σε λειτουργία από το 2004. Προφανώς, δεν θα έπρεπε να λειτουργούν οι συρμοί», τόνισε μεταξύ άλλων.

«Με τύχη πηγαίναμε»

Για πολύχρονες προειδοποιήσεις προς τους υπευθύνους, για την τραγική κατάσταση των ελληνικών σιδηροδρομικών δικτύων, κάνουν λόγω οι προϊστάμενοι των ενώσεων των υπαλλήλων.

Μιλώντας στο MEGA, ο Αλέξανδρος Τζαμπατζλής, Γενικός Γραμματέας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Υπαλλήλων και Μέσων Σταθερής Τροχιάς, έκανε και αυτός λόγο για την ένδεια του σιδηροδρομικού δικτύου από ηλεκτρονικά μέσα ασφαλείας.

«Αν πριν από 6 ή 9 μήνες χρειαζόμασταν δύο βίδες για να βάλουμε στον σταθμό Λαρίσης, δεν μπορούσαμε να το κάνουμε γιατί δεν είχαμε λεφτά, δε δόθηκε ούτε ένα ευρώ για τη συντήρηση της υποδομής», τόνισε.

Ο κ. Τζαμπατζλής έδειξε ως υπεύθυνο για την προχρηματοδότηση των σιδηροδρόμων το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών.

«(…)Το σωματείο των μηχανοδηγών τον Οκτώβριο του 2022 έστειλε εξώδικο σε όλους τους φορείς, από το υπουργείο, τη ρυθμιστική αρχή σιδηροδρόμων όπου περιέγραφε αυτά τα συμβάντα και ότι κινδυνεύουμε. Με τύχη πηγαίναμε», συμπλήρωσε.