Ψυχολόγος εξηγεί γιατί το λογότυπο της McDonald's είναι κόκκινο και κίτρινο
Είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα στον πλανήτη, και όμως πολλοί άνθρωποι μόλις τώρα μαθαίνουν τον συναρπαστικό λόγο για τον οποίο το λογότυπο των McDonald's είναι κόκκινο και κίτρινο.
Οι πιθανότητες είναι ότι θα έχετε δει το στιγμιαίο λογότυπο των McDonald's αμέτρητες φορές κατά τη διάρκεια της ζωής σας, είτε είστε οπαδός είτε όχι.
Ωστόσο, μπορεί να μην έχετε σκεφτεί πολύ το πώς επινοήθηκε το εμβληματικό σχέδιο ή τις έξυπνες ψυχολογικές τακτικές που χρησιμοποιήθηκαν για την επιλογή των φωτεινών κόκκινων και κίτρινων χρωμάτων.
Η συγκεκριμένη επιλογή του κόκκινου και του κίτρινου δεν είναι μόνο για να κάνει την πινακίδα να ξεχωρίζει, σύμφωνα με την ψυχολόγο και κορυφαία ειδική σε θέματα χρωμάτων Karen Haller, και αυτές οι εντυπωσιακές αποχρώσεις θα μπορούσαν κάλλιστα να σας δελεάσουν να μπείτε χωρίς καν να το καταλάβετε.
Σύμφωνα με μια ανάρτηση που κοινοποιήθηκε στον επίσημο ιστότοπο της Karen για τη συμβουλευτική συμπεριφοράς, αυτή η επιλογή χρωμάτων δεν είναι καθόλου τυχαία και η "διάθεση που εκπέμπει αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων είναι ιδανική για την αγορά-στόχο τους".
Εμβαθύνοντας στην επιστήμη που κρύβεται πίσω από αυτό, η Karen έγραψε: «Εξετάζοντας τις θετικές ψυχολογικές ιδιότητες του κόκκινου και του κίτρινου σε σχέση με τη βιομηχανία fast food, το κόκκινο προκαλεί διέγερση, όρεξη, πείνα, προσελκύει την προσοχή.
Το κίτρινο προκαλεί τα συναισθήματα της ευτυχίας και της φιλικότητας. Όταν συνδυάζετε το κόκκινο και το κίτρινο, πρόκειται για ταχύτητα, γρηγοράδα. Μπαίνεις, τρως και ξαναβγαίνεις».
Στη συνέχεια, η Karen συνεχίζει να θίγει το γιατί ακριβώς τα McDonald's άλλαξαν τον τελευταίο καιρό πολλά χρώματα των υποκαταστημάτων τους σε πράσινα, τα οποία αντίθετα "προκαλούν τα συναισθήματα της φύσης, του φυσικού και φιλικού προς το περιβάλλον".