Οι δέκα πιο περίεργες παραγγελίες που έχουν γίνει σε ξενοδοχεία: Από νερό... διαίτης μέχρι ρύζι για σκύλους
Η ιστοσελίδα Hotels.com δημοσίευσε την εναρκτήρια έκθεση Room Service Report εξετάζοντας τα αιτήματα από όλο τον κόσμο. Σχεδόν 500 ξενοδοχεία που προσφέρουν υπηρεσία δωματίου έλαβαν μέρος στην έρευνα, με ερωτηθέντες από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τον Καναδά, το Μεξικό, τη Νότια Κορέα, την Ιαπωνία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Δανία.
Διάφορα παράξενα αιτήματα που αντιμετώπισε το προσωπικό περιλάμβαναν βρασμένο εμφιαλωμένο νερό, μια ter;astia μερίδα βίσονα και φούγκου - το οποίο μπορεί να είναι δηλητηριώδης αν δεν προετοιμαστεί σωστά.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι η χρήση της υπηρεσίας δωματίου αυξάνεται παγκοσμίως, σύμφωνα με σχεδόν τέσσερα στα δέκα ξενοδοχεία που συμμετείχαν στην έρευνα.
Σχεδόν το ένα τρίτο (30%) των ταξιδιωτών ξοδεύει τουλάχιστον 130 ευρώ για τον λογαριασμό της υπηρεσίας δωματίου ανά διανυκτέρευση.
Οι ΤOP 10 ΤΡΕΛΈΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΊΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΊΑ ΔΩΜΑΤΊΟΥ:
- Νερό διαίτης
- Λιωμένο παγωτό
- Φούγκου
- Βρασμένο εμφιαλωμένο νερό
- Ένα μαγειρεμένο ψάρι που έφερε ο επισκέπτης μαζί του
- Ποπ-κορν από κυδώνι
- Ομελέτα χωρίς ασπράδια
- Μπολ με ρύζι για σκύλους
- Βίσονας
- Shakshuka χωρίς αυγά