Ο επιχειρηματίας της χρονιάς: Ξενοδοχείο βγάζει χιλιάδες ευρώ κάθε μέρα μόνο από ένα ποτό (vid)

Ο επιχειρηματίας της χρονιάς: Ξενοδοχείο βγάζει χιλιάδες ευρώ κάθε μέρα μόνο από ένα ποτό (vid)
Ένα από τα πιο γνωστά ξενοδοχεία της Σιγκαπούρης βγάζει χιλιάδες ευρώ την ημέρα χάρη στην ιδέα που είχε πριν πολλά χρόνια ένας πανέξυπνος μπαρμαν

Ένα από τα πιο διάσημα ξενοδοχεία της Σιγκαπούρης φέρεται να βγάζει 43.000 ευρώ την ημέρα χάρις σε ένα δημοφιλή κοκτέιλ που προσελκύει τουρίστες και γευσιγνώστες από όλο το κόσμο .

Το Raffles Hotel φιλοξενεί ένα από τα πιο εμβληματικά ποτά στον κόσμο, το Singapore Sling, το οποίο έκτοτε έχει γίνει γνωστό ως εθνικό ποτό.

Σύμφωνα με το AU News, το ξενοδοχείο πουλάει περίπου 1.000 Singapore Slings την ημέρα. Με κόστος περίπου 43 ευρώ το ποτήρι αυτό σημαίνει ότι το Raffles Long Bar βγάζει το απίστευτο ποσό των 43.000 ευρώ την ημέρα.

Ένα viral TikTok από την @girlsvsglobe δείχνει τη Sabina να τσεκάρει το ξενοδοχείο δοκιμάζοντας το διάσημο ποτό, που παρασκευάζεται από τζιν, χυμό ανανά, χυμό λάιμ, curaçao και Bénédictine.

@girlvsglobe Singapore Sling at Raffles Hotel 🍹 the Long Bar is where this cocktail was invented around 1915 - this is one of the most iconic food and drink spots in Singapore! have you tried a Singapore Sling? #singaporesling #singaporefoodie #singaporefood #cocktailtok ♬ original sound - sabina | girl vs globe

Το Raffles δίνει επίσης στους επισκέπτες καρύδια με την τοπική παράδοση να θέλει τους πελάτες να σπάνε τα τσόφλια στο πάτωμα.

Το Singapore Sling δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το 1915 από τον μπάρμαν του Raffles Ngiam Tong Boon, με συστατικά που έδιναν σκόπιμα στο κοκτέιλ μια ρόδινη απόχρωση.

Το Raffles έγινε σύντομα τόπος συνάντησης, με τους άνδρες να συναντιούνται πάνω από ποτήρια ουίσκι και τζιν.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι γυναίκες δεν επιτρεπόταν να πίνουν αλκοόλ σε δημόσιο χώρο, και έτσι προσφέρονταν τσάι, αναψυκτικά και χυμοί φρούτων.

Ο επιχειρηματίας Ngiam βρήκε την ευκαιρία να δημιουργήσει ένα αλκοολούχο ποτό που θα έμοιαζε με χυμό - αλλά θα ήταν κρυφά εμποτισμένο με αλκοόλ.

Ο έξυπνος μπάρμαν έκανε το ποτό ροζ για να του δώσει ένα «θηλυκό» ύφος, το οποίο, σε συνδυασμό με τη χρήση μικρής ποσότητας αλκοόλ, έκανε τον κόσμο να πιστέψει ότι επρόκειτο για ένα κοινωνικά αποδεκτό ποτό για γυναίκες. Έτσι γεννήθηκε το Singapore Sling.