Ένας άνθρωπος χρειάστηκε πέντε χρόνια για να βρει από που προήλθε το «παγκόσμιο S» που ζωγραφίζαμε στο σχολείο
Σε κάτι που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί είτε ως ένα σημαντικό κομμάτι ερευνητικής δημοσιογραφίας είτε ως κολοσσιαία σπατάλη χρόνου, ένας άνδρας αφιέρωσε πέντε όλοκληρα χρόνια από τη ζωή του για να ανακαλύψει την προέλευση του «παγκόσμιου S».
Ξέρετε, το "S" που φτιάχνεται από 14 γραμμές και ζωγραφίζατε στα τετράδια σας στο σχολείο. Πιθανότατα δεν έχετε ασχοληθεί πολύ με την προέλευση του συμβόλου αλλά δεν πειράζει.
Ένας Σουηδός YouTuber,ο David Wångstedt είπε να το ψάξει λίγο παραπάνω και χρειάστηκε πέντε χρόνια για να ανακαλύψει την αλήθεια.
Σίγουρα ήταν μια κοπιαστική έρευνα με πολλά λανθασμένα στοιχεία και αδιέξοδα, αλλά ο Wångstedt κατάφερε να ανακαλύψει ότι το «παγκόσμιο S» έχει μια μεγάλη ιστορία.
Ο Wångstedt εξήγησε ότι η έρευνά του τον οδήγησε σε πολλές διαδικτυακές συζητήσεις προτού μάθει ότι το σύμβολο είχε συνδεθεί με την αμερικανική μάρκα ρούχων, Stussy - μια εταιρεία που ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1980.
Παρά το γεγονός ότι κάποιοι πιστεύουν ότι το σύμβολο "S" έχει τις ρίζες του στο λογότυπο της Stussy, ο Wångstedt δεν μπόρεσε να βρει καμία «απόδειξη» για κάτι τέτοιο, και η ίδια η εταιρεία λέει ότι το σύμβολο προϋπήρχε.
Μια άλλη εκδοχή είναι ότι το σύμβολο προέρχεται από το λογότυπο της Suzuki, το οποίο θα μπορούσε να είναι μια απλοποιημένη εκδοχή που αναπτύχθηκε με την πάροδο του χρόνου. Ωστόσο, ούτε αυτό έπεισε τον Youtuber οπότε το έψαξε λίγο παραπάνω.
Αφού αναζήτησε πολλές φωτογραφίες, ο Wångstedt βρήκε εικόνες του Jon Naar, ενός φωτογράφου που ειδικεύεται στα γκράφιτι, από τη δεκαετία του 1970, οι οποίες δείχνουν το «παγκόσμιο S» ζωγραφισμένο σε κτίρια σε διάφορες τοποθεσίες.
Μάλιστα, η παλαιότερη χρήση του συμβόλου χρονολογείται από τη δεκαετία του 1890.
Αυτή ήταν μια εικόνα από το βιβλίο Mechanical Graphics του Frederick Newton Willson, η οποία φαινόταν να δείχνει μια πρώιμη έκδοση του «καθολικού S».
Ο Willson δίδασκε γεωμετρία στο Πανεπιστήμιο Princeton του New Jersey, και ο Wångstedt υπέθεσε ότι «μπορεί να είχε διδάξει στους μαθητές του αυτό το ωραίο κόλπο για να τους βοηθήσει να σχεδιάσουν ένα συμμετρικό S».