To Squid Game γίνεται διαδραστικό παιχνίδι: Εισιτήρια από 39 ευρώ για ζήσεις την εμπειρία
Πριν από περίπου δύο χρόνια το Netflix κατάφερε να ταράξει τα νερά της streaming κοινότητας, κάνοντας περισσότερους από 142 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να παρακολουθήσουν το Squid Game. H σειρά «φαινόμενο» - όπως δικαίως χαρακτηρίστηκε - απέσπασε θετικές κριτικές, ενώ κέρδισε και φανατικούς θαυμαστές.
Ήταν μάλιστα τέτοια η επιτυχία της σειράς, που το Netflix – αν και δεν το είχε σχεδιάσει – ζήτησε εσπευσμένα από τους δημιουργούς του να ετοιμάσουν και δεύτερο κύκλο. Mέχρι να ολοκληρωθεί όμως αυτό το πρότζεκτ, η streaming πλατφόρμα αποφάσισε να δημιουργήσει κι ένα ριάλιτι, το Squid Game: The Challenge, στο οποίο πήραν μέρος απλοί άνθρωποι διεκδικώντας ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο.
Η πρεμιέρα του Squid Game: The Challenge έχει προγραμματιστεί για τις 22 Νοεμβρίου, με το Netflix να κινείται ως εκ τούτου σε φουλ ρυθμούς Squid Game το τελευταίο διάστημα. Γι’ αυτό άλλωστε και ετοιμάζει κάτι ακόμη πιο BIG. Ο λόγος για το πρώτο διαδραστικό παιχνίδι εμπνευσμένο από την κορεατική σειρά, το οποίο υπόσχεται να μεταφέρει τους παίκτες στον κόσμο του Squid Game, μέσα από ανταγωνιστικά παιχνίδια, αυθεντικό κορεάτικο φαγητό και πολλές ακόμη εκπλήξεις. Χωρίς, βέβαια, να χρειαστεί να πεθάνει κάποιος.
Το Squid Game: The Trials θα ξεκινήσει στις 6 Δεκεμβρίου στο συγκρότημα Television City του Λος Άντζελες και τα εισιτήρια για όσους θέλουν να ζήσουν την απόλυτη εμπειρία είναι ήδη διαθέσιμα. Τα πιο φθηνά κοστίζουν 39 δολάρια, ενώ φτάνουν μέχρι και τα 99 για το all inclusive πακέτο.
Όπως γράψαμε και νωρίτερα, η συγκεκριμένη εμπειρία θα περιλαμβάνει ζωντανά ανταγωνιστικά παιχνίδια, μια «νυχτερινή αγορά» που θα προσφέρει κορεάτικη κουζίνα, ποτά, ένα κατάστημα αφιερωμένο στο Squid Game και ευκαιρίες για πολλές φωτογραφίες. Η σεφ Katianna Hong από το εστιατόριο YANGBAN θα επιμεληθεί το φαγητό και τα ποτά.
Παράλληλα, στο Squid Game: The Trials, οι συμμετέχοντες θα συναντήσουν τον Front Man και θα αναλάβουν έξι απαιτητικές αποστολές, κερδίζοντας πόντους καθώς προχωρούν. Ο τελικός νικητής θα χρειαστεί ατσάλινα νεύρα, στρατηγική σκέψη και λίγη τύχη.
«Γεια σου, Λος Άντζελες. Θα ήθελες να παίξεις ένα παιχνίδι μαζί μου; Σε μελέτησα προσεκτικά, έφερα το Squid Game στην πόλη σου και τώρα αναζητώ άξιους ανταγωνιστές που εκτιμούν μια καλή πρόκληση. Σε αυτή τη μοναδική, καθηλωτική εμπειρία, έξι παιχνίδια θα δοκιμάσουν τον χαρακτήρα και τη θέλησή σου για νίκη. Μερικά παιχνίδια μπορεί να σου είναι οικεία, άλλα όχι. Οι εκπλήξεις παραμονεύουν σε κάθε γωνία, προκαλώντας ακόμη και τους πιο ικανούς παίκτες.
Αν καταφέρεις να επιβιώσεις από το μικρό μας παιχνίδι, σε προσκαλώ να γιορτάσεις την επιτυχία σου στη Νυχτερινή Αγορά. Μπορείς να δοκιμάσεις φαγητό κορεατικής κουζίνας, να κάνεις μια πρόποση με τους άλλους επιζώντες στο μπαρ Gganbu και να βρεις κάτι ωραίο στο Squid Mart. Σύντομα, θα σου φανεί ότι όλα αυτά ήταν απλά ένα όνειρο. Οπότε τι λες... ξεκινάει το παιχνίδι;», διαβάζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του Squid Game: The Trials και η αλήθεια είναι πως δε θα λέγαμε όχι σε μια τέτοια πρόκληση.
Το Netflix πάντως στοχεύει στην ανάπτυξη κι άλλων τέτοιων εμπειριών. Στο παρελθόν άλλωστε είχε παρουσιάσει παρόμοιες εκδηλώσεις που βασίζονται σε δημοφιλείς σειρές όπως το Bridgerton, το Stranger Things και το Money Heist σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες. Επιπλέον, νωρίτερα μέσα στη χρονιά, το Netflix παρουσίασε και το πρώτο του pop-up εστιατόριο, το Netflix Bites, στο Λος Άντζελες.