Ζευγάρι στην Αγγλία δεν ήξερε πως να πληρώσει το λογαριασμό του ρεύματος εδώ και 18 χρόνια: Το τεράστιο ποσό που καλούνται να αποπληρώσουν
Ένα ζευγάρι στο Tamworth του Staffordshire,της Αγγλίας, βρέθηκε αντιμέτωπο με έναν απίστευτο λογαριασμό φυσικού αερίου ύψους 11.000 ευρώ. Ο Lee Haynes και η Jo Woodley μετακόμισαν στο σπίτι τους το 2005 και από την αρχή προσπάθησαν να διαχειριστούν τους λογαριασμούς του σπιτιού τους. Ωστόσο, αντιμετώπισαν μια πρόκληση: κανείς δεν μπορούσε να προσδιορίσει ποιος προμηθευτής φυσικού αερίου ήταν υπεύθυνος για το ακίνητό τους.
Παρά τις προσπάθειές τους να επιλύσουν το ζήτημα επικοινωνώντας με τον διαμεσολαβητή, ο Lee και η Jo έμειναν σε κατάσταση αβεβαιότητας σχετικά με την παροχή αερίου. Επιστολές από την National Grid, που χρονολογούνταν από το 2006, τεκμηρίωναν τους αγώνες τους να καθορίσουν τον προμηθευτή.
Οι ανησυχίες του ζευγαριού σχετικά με την παραλαβή ενός απροσδόκητα υψηλού λογαριασμού φυσικού αερίου καρποφόρησαν όταν έλαβαν επιστολή από τους διανομείς φυσικού αερίου Cadent τον Μάρτιο, στην οποία ανέφεραν την πρόθεσή τους να επιθεωρήσουν το ακίνητο. Τον Ιούνιο, έφτασε το επίσημο τιμολόγιο, απαιτώντας την καταβολή του σημαντικού ποσού.
Παρά την επιμέλεια που επέδειξαν στην προσπάθειά τους να επιλύσουν το ζήτημα, ο Lee και η Jo παρέμειναν μπερδεμένοι σχετικά με την ταυτότητα του προμηθευτή φυσικού αερίου τα τελευταία 18 χρόνια. Ο Lee εξέφρασε την απογοήτευσή του, επικαλούμενος τον νόμο περί φυσικού αερίου του 1986, ο οποίος επιτρέπει στους προμηθευτές να ανακτήσουν το κόστος από τους καταναλωτές που φταίνε, αν και υποστήριξε ότι είχαν επιδιώξει επιμελώς την επίλυση του προβλήματος.