Ομοφοβικό παραλήρημα Σεραφείμ για Κασσελάκη: «Η σωματική ομοφυλοφιλία είναι ο δρόμος για τις καρκινογενέσεις»

Newsroom
Ομοφοβικό παραλήρημα Σεραφείμ για Κασσελάκη: «Η σωματική ομοφυλοφιλία είναι ο δρόμος για τις καρκινογενέσεις»
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ με ομοφοβικό κείμενό του επιτίθεται στον Στέφανη Κασσελάκη.

Ο Μητροπολίτης Σεραφείμ του Πειραιά προχώρησε στη δημοσίευση μίας ομοφοβικής ανακοίνωσης σε βάρος του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ, Στέφανου Κασσελάκη.

Αποκαλώντας τον Τάιλερ Μακμπέθ «ατυχή νεανία που αποκαλεί “σύζυγον”» ο κ. Κασσελάκης και με τον οποίο «ετέλεσε “γάμον” στην υπερατλαντική χώρα», ο Μητροπολίτης Περαιώς Σεραφείμ, υποστηρίζει ότι εμμέσως ο νέος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ υποδεικνύει «πρότυπο για τη ζωή των νέων ανθρώπων.

«Οφείλω να κρούσω τον κώδωνα του κινδύνου από την τυχόν άμβλυνση απορρίψεως της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και της παραχρήσεως της ανθρώπινης φυσιολογίας, που αποτελεί την τραγική σωματική πρακτική της ομοφυλοφιλίας», αναφέρει στο μακροσκελές του κείμενο, που δημοσίευσε το ekklissiaonline.gr.

Τα ομοφοβικά αποσπάσματα

Στα «επίμαχα» σημεία του κειμένου, ο Μητροπολίτης Σεραφείμ, αναφέρει:

 

«Άρχομαι με τα αυτονόητα. Σέβομαι κάθε άνθρωπο και τιμώ την θεόσδοτη ελευθερία του, που αποδεικνύει πασίδηλα την ένθεη καταγωγή μας, γιατί, αν είμαστε τυχαία συνάρμοση κυττάρων και προϊόν ασυνείδητης εξέλιξης, δεν θα είχαμε δυνατότητα επιλογής.


Επομένως, σέβομαι τον νέο Αρχηγό του Κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσεως και τον τιμώ ως συνάνθρωπο.

Επειδή, λοιπόν, ο νέος Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ- Π.Σ. επαίρεται δημοσίως με τον ατυχή νεανία που αποκαλεί «σύζυγόν» του, και με τον οποίον ετέλεσε «γάμον» στην υπερατλαντική χώρα, εμμέσως υποδεικνύων πρότυπο για την ζωή των νέων ανθρώπων και εμφανίζων ως δήθεν κανονικότητα την παρέκκλισήν του, οφείλω να κρούσω τον κώδωνα του κινδύνου από την τυχόν άμβλυνση απορρίψεως της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας και της παραχρήσεως της ανθρώπινης φυσιολογίας, που αποτελεί την τραγική σωματική πρακτική της ομοφυλοφιλίας.

Σήμερα, θα υπομνήσω τις τραγικές συνέπειες και τους θανατηφόρους σωματικά κινδύνους της εξωανθρώπινης αυτής παρεκκλίσεως, που η Ιατρική Επιστήμη γνωρίζει άριστα και αναφέρει σχετικώς, παρόλον που το «νεοεποχίτικο», διεθνιστικό σύστημα, προωθεί την ανθρώπινη αποϊεροποίηση, κολλώντας την ετικέτα του δήθεν «ομοφοβικού» ή καταργώντας τα σχετικά περί το γεννετήσιον ένστικτον αδικήματα ή διαγράφοντας από τον παγκόσμιο ψυχιατρικό κώδικα τις «περί το γεννετήσιον ένστικτον παρεκκλίσεις» ή θεσμοθετώντας στα Κοινοβούλια ως δήθεν έννομα αγαθά και ανθρώπινα δικαιώματα αυτές τις θανατηφόρες παρεκκλίσεις ή ποινικοποιώντας την κριτική των παρεκκλίσεων και διώκοντας κάθε σοβαρή εναντίωση.


Η σωματική πρακτική της ομοφυλοφιλίας και των δύο φύλων είναι ο ασφαλέστατος δρόμος για τις καρκινογενέσεις. Αυτή είναι η ιατρική αλήθεια που αποσιωπάται εντέχνως, γιατί η σωματική πρακτική της ομοφυλοφιλίας ενοχοποιείται επιστημονικώς για πέντε μορφές καρκίνου.

Συνεπώς, το ζήτημα δεν είναι μόνον ηθικό και πνευματικό, αλλά πρωτευόντως κοινωνικό και ιατρικό και αφορά στη δημόσια υγεία των νέων ανθρώπων, που παραπληροφορούνται για τον ελλοχεύοντα τραγικό θάνατο από καρκίνο, εξαιτίας της ανατροπής της ανθρώπινης οντολογίας.

Όσον αφορά στην προβαλλόμενη από συστημικά ΜΜΕ, δήθεν προοδευτικότητα και ανοικτότητα της Αμερικανικής κοινωνίας με αφορμή τον «γάμον» του νέου Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολιτεύσεως, για τα δήθεν ανθρώπινα δικαιώματα και την ισότητα για συμπεριφορές που δεν συνάπτονται με την ανθρώπινη οντολογία και φυσιολογία, γιατί δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα να πίνεις νερό με το αυτί σου ή να τρως με το χέρι σου, αφιερώνω ομοειδές γεγονός, που καταγράφει αιώνες πριν η τραγική ανθρώπινη Ιστορία για τον πρωτοπόρο των «gay γάμων», παράφορνα Ρωμαίο Αυτοκράτορα Νέρωνα, που μας διέσωσε ο περιώνυμος ιστορικός Κάσσιος Δίων Νικαέας.

Και ακόμη, στο ίδιο άρθρο 21, στην παράγραφο 3, προβλέπεται ότι «το Κράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών». Συνάδει αυτή η μέριμνα με τη θεσμοθέτηση και την ανάλογη διαφήμιση του «γάμου» των ομοφυλοφίλων, που έχει ως ιατρική συνέπεια τον καρκίνο και τον θάνατο;»