Gamer έπαιζε πέντε συνεχόμενες μέρες παιχνίδια και πέθανε: Οι εξαντλητικές συνθήκες εργασίες που οδήγησαν στο θάνατο

Επιμέλεια: Newsroom
Gamer έπαιζε πέντε συνεχόμενες μέρες παιχνίδια και πέθανε: Οι εξαντλητικές συνθήκες εργασίες που οδήγησαν στο θάνατο
Ο κλάδος των παιχνιδιών και του streaming έχει γνωρίσει πρωτοφανή ανάπτυξη τις τελευταίες δύο δεκαετίες, εξελισσόμενος σε μια προσοδοφόρα καριέρα για πολλούς.

Ο τραγικός θάνατος ενός φοιτητή από την Κίνα έφερε στο φως τις έντονες και συχνά ανθυγιεινές απαιτήσεις της βιομηχανίας παιχνιδιών και streaming. Ο Li φέρεται να είχε αναλάβει από την Henan Qinyi Culture and Media Co να κάνει streaming για 240 ώρες. Ο πρόωρος θάνατός του, ο οποίος πιθανολογείται ότι οφείλεται σε εξάντληση μετά από ζωντανή ροή για πέντε συνεχόμενες νύχτες, εγείρει σοβαρές ανησυχίες σχετικά με τις πιέσεις και τους κινδύνους για την υγεία που συνδέονται με το αναπτυσσόμενο επάγγελμα του streaming.

Ο κλάδος των παιχνιδιών και του streaming έχει γνωρίσει πρωτοφανή ανάπτυξη τις τελευταίες δύο δεκαετίες, εξελισσόμενος σε μια προσοδοφόρα καριέρα για πολλούς. Στην Κίνα, όπου ο τομέας αυτός γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση, τα στοιχήματα και τα κέρδη μπορεί να είναι εξαιρετικά υψηλά. Ωστόσο, το ταξίδι προς την επιτυχία σε αυτόν τον τομέα είναι συχνά γεμάτο με εξαντλητικά χρονοδιαγράμματα και έντονη πίεση, γεγονός που οδηγεί πολλούς να το επιδιώκουν ως χόμπι και όχι ως καριέρα πλήρους απασχόλησης.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο πατέρας του Li ισχυρίστηκε ότι ο γιος του πείστηκε από την εταιρεία μέσων ενημέρωσης να αλλάξει από πρωινή σε νυχτερινή βάρδια για να κερδίσει περισσότερα χρήματα. Αυτή η βάρδια σήμαινε ότι ο Li έκανε streaming από τις 9 μ.μ. έως τις 6 π.μ. για πέντε συνεχόμενες νύχτες πριν από τον τραγικό θάνατό του. Η εταιρεία, ωστόσο, αρνήθηκε οποιαδήποτε πειθώ σε αυτή την αλλαγή βάρδιας.

Ο τεράστιος όγκος του streaming στο οποίο είχε δεσμευτεί ο Li είναι ανησυχητικός. Σε μια περίοδο 26 ημερών, ήταν υποχρεωμένος να κάνει streaming σχεδόν το 40% του χρόνου, ένα πρόγραμμα που δεν αφήνει πολλά περιθώρια για επαρκή ξεκούραση, κοινωνικές αλληλεπιδράσεις ή ακαδημαϊκές υποχρεώσεις. Το περιστατικό αυτό υπογραμμίζει τις έντονες απαιτήσεις και τους πιθανούς κινδύνους για την υγεία που συνδέονται με το επαγγελματικό streaming.

 

Η εταιρεία φέρεται να προσέφερε στην οικογένεια Li αποζημίωση ύψους περίπου 700 ευρώ, αλλά παραμένει ασαφές αν θα ακολουθηθούν νομικές ενέργειες. Ο θάνατος του Li είναι μια απογοητευτική υπενθύμιση της ανάγκης για ρυθμιστική εποπτεία και διασφαλίσεις υγείας στη βιομηχανία streaming.