Μια γυναίκα πλήρωσε 50.000 ευρώ σε λογαριασμό εστιατορίου επειδή έκανε το λάθος να βγάλει μια... φωτογραφία

Επιμέλεια: Newsroom
Μια γυναίκα πλήρωσε 50.000 ευρώ σε λογαριασμό εστιατορίου επειδή έκανε το λάθος να βγάλει μια... φωτογραφία
Ξίνο βγήκε σε μια γυναίκα το γεύμα της αφού αναγκάστηκε να πληρώσει ένα αστρονομικό ποσό στο τέλος της ημέρας.

Μια γυναίκα σίγουρα μετάνιωσε για την απόφασή της να πάει για φαγητό σε ένα εστιατόριο, αφού αναγκάστηκε να πληρώσει περίπου 50.000 ευρώ. Και όλα αυτά είναι επειδή ήθελε να μοιραστεί μια φωτογραφία από το φαγητό της στα social media.

Πολλοί άνθρωποι δεν επιλέγουν να ανεβάζουν φωτογραφίες από το δείπνο τους στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, μια κυρία από την Κίνα, από εδώ και στο εξής, θα σκέφτεται δύο φορές να το κάνει ξανά μετά από ένα ατυχές περιστατικό.

Η εν λόγω γυναίκα, με το επώνυμο Wang, απόλαυσε ένα γεύμα σε ένα hotpot εστιατόριο στο Kunming της νοτιοδυτικής Κίνας. Στη συνέχεια αποφάσισε να πάει στην κινεζική εφαρμογή WeChat για να δείξει στους φίλους και τους ακόλουθούς της τι έφαγε. Ωστόσο, δεν συνειδητοποίησε ποτέ τι άλλο φαινόταν στην φωτογραφία της.

Όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει, ο σερβιτόρος της παρέδωσε έναν αστρονομικό λογαριασμό αξίας 430.000 γιουάν (περίπου 50.000 ευρώ ). Πως γίνεται αυτό; Λοιπόν, η φωτογραφία που ανέβασε περιελάμβανε τον κωδικό QR του τραπεζιού της, τον οποίο είχε χρησιμοποιήσει εκείνη και η φίλη της για να παραγγείλουν το γεύμα τους.

 

Και όταν άλλα άτομα έχουν πρόσβαση στον κωδικό QR του τραπεζιού σας, μπορούν να προσθέσουν γεύματα στην παραγγελία σας.

Αν και η φωτογραφία κοινοποιήθηκε μόνο σε λίγες επιλεγμένες επαφές της, μερικοί πονηροί άνθρωποι σκέφτηκαν ότι θα ήταν ξεκαρδιστικό να προσθέσουν τεράστιες ποσότητες φαγητού στον λογαριασμό της.

Σύμφωνα με The South China Morning Post, οι άτακτοι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρόσθεσαν 2.580 παραγγελίες καλαμαριών, 1.850 παραγγελίες σούπας πάπιας και 9.990 μερίδες πάστας γαρίδας.

Παρόλο που η γυναίκα συνειδητοποίησε γρήγορα το λάθος της και διέγραψε τη διαδικτυακή ανάρτηση, συνέχισε να κατακλύζεται από παραγγελίες.

Μετά το περιστατικό, το εστιατόριο άλλαξε το σύστημα παραγγελιών του, ώστε να μην ξανασυμβεί τέτοιο λάθος.