Zara: Η απάντηση μετά τον σάλο για την καμπάνια που συσχετίστηκε με τους νεκρούς της Γάζας

Επιμέλεια: Newsroom
Zara: Η απάντηση μετά τον σάλο για την καμπάνια που συσχετίστηκε με τους νεκρούς της Γάζας
Ανακοίνωση εξέδωσε η εταιρεία Zara για την αμφιλεγόμενη καμπάνια «The Jacket», η οποία συσχετίστηκε με τους νεκρούς της Γάζας και προκάλεσε εκατομμύρια αντιδράσεις.

Η εταιρεία Zara εκφράζει την λύπη της για την παρανόηση που δημιούργησε η διαφημιστική εκστρατεία με τις ακρωτηριασμένες κούκλες και τα αγάλματα τυλιγμένα στα λευκά που προκάλεσαν κάλεσμα για μποϊκοτάζ από ορισμένους φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές.

«Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες αυτές, που τώρα απομακρύνθηκαν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέση με τις προθέσεις της δημιουργίας τους», αναφέρεται σε μήνυμα που αναρτήθηκε στον λογαριασμό της Zara στο Instagram.

Χιλιάδες σχόλια αναρτήθηκαν στον λογαριασμό αυτόν σχετικά με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, πολλά συνοδεύονταν από παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το #BoycottZara έγινε viral στο Twitter (Χ).

Οι διαμαρτυρόμενοι είδαν στις φωτογραφίες της καμπάνιας εικόνες που παρέπεμπαν στην Γάζα.

Οι αναρτήσεις της εταιρείας στο Instagram που παρουσίαζαν την εκστρατεία αφαιρέθηκαν.

«Η Zara λυπάται για την παρανόηση, εκφράζουμε και πάλι τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους», αναφέρεται στο μήνυμα της εταιρείας που διευκρινίζει ότι η καμπάνια άντλησε έμπνευση από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων. Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ατελιέ με σκάλες, υλικά συσκευασίας, κιβώτια και γερανούς και εργάτες με στολές εργασίας.