Πρόστιμο 1 εκατ. στην Κιάρα Φεράνι για παραπλάνηση καταναλωτών: Τι ακριβώς συνέβη
Είναι με διαφορά ένα από τα πιο διάσημα πρόσωπα των τελευταίων ετών, με έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως. Η Κιάρα Φεράνι, μέχρι σήμερα μετρούσε σχεδόν 30 εκατομμύρια ακόλουθους, σημειώνοντας τεράστιες επιτυχίες, συνεργασίες με πολυτελή brands, ακόμη και ίδρυση δικών της εταιρειών.
Όλα αυτά όμως, αρχίζουν να γκρεμίζονται μετά τον σάλο που έχει προκληθεί, από την αποκάλυψη της Επιτροπής Ανταγωνισμού της Ιταλίας (AGCM) πως η διάσημη influencer παραπλάνησε τους καταναλωτές και τους ώθησε να αγοράζουν ένα ροζ pandoro (Ιταλικό Χριστουγεννιάτικο κέικ).
Τα έσοδα αυτά από τις πωλήσεις του ροζ pandoro που είχε το σήμα της Φεράνι, θα δίνονταν σε παιδιατρικό νοσοκομείου του Τορίνο. Αυτά τουλάχιστον είχε ισχυριστεί η ίδια.