To Netflix ψάχνεται με διαφημίσεις και in-game αγορές στα games του

To Netflix ψάχνεται με διαφημίσεις και in-game αγορές στα games του
Διαφορετική προσέγγιση στα παιχνίδια από τη δημοφιλή πλατφόρμα ροής

Το Netflix έχει αρχίσει αν προσεγγίζει την αγορά των videogames με διαφορετικό τρόπο, προσφέροντας ουσιαστικά δωρεάν παιχνίδια στους συνδρομητές του μέσα από τα Google Play και App Store.

Μέχρι στιγμής, έχει βάλει στη γκάμα του πάνω από 75 games, αλλά πρόσφατες αναφορές φαίνεται πως δείχνουν την εταιρεία να ψάχνεται για έξτρα έσοδα και από αυτόν τον τύπο περιεχομένου.

Σύμφωνα με άρθρο της Wall Street Journal, το Netflix ψάχνεται να εμφανίζει διαφημίσεις στα παιχνίδια του ή και να προσφέρει in-game αγορές για να εξασφαλίσει και από εκεί χρήματα από τους συνδρομητές.

Η τακτική αυτή δεν είναι σπάνια για την αγορά των games, μιας και την ακολουθούν αρκετοί εκδότες στη λογική των free-to-play games.

 

Μένει να δούμε πως θα αντιδράσει το κοινό σε όλο αυτό, με δεδομένο ότι και αρκετά μικρό ποσοστό των συνδρομητών του Netflix ασχολείται -με τα μέχρι στιγμής δεδομένα- με τα games που προσφέρει η πλατφόρμα.