Εκπαιδευτικός απαγόρευσε σε μαθητές να λένε συγκεκριμένες λέξεις προκαλώντας σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Επιμέλεια: Newsroom
Εκπαιδευτικός απαγόρευσε σε μαθητές να λένε συγκεκριμένες λέξεις προκαλώντας σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Η διαμάχη αναδεικνύει τη συνεχιζόμενη συζήτηση σχετικά με το ρόλο της αργκό στην εκπαίδευση και τις ευρύτερες επιπτώσεις της χρήσης της γλώσσας σε ακαδημαϊκά περιβάλλοντα.

Η πρόσφατη κίνηση ενός εκπαιδευτικού να απαγορεύσει ορισμένες λέξεις και φράσεις αργκό που συναντώνται συνήθως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την τάξη του έχει συγκεντρώσει σημαντική προσοχή στο διαδίκτυο. Ο κατάλογος, ο οποίος περιλαμβάνει εκφράσεις όπως «on my momma», «bruh», «you ate that up», «gang gang», «it's giving» και «skee-yee», παρουσιάστηκε με ένα επεξηγηματικό σημείωμα από τον καθηγητή.

Το σημείωμα τόνιζε τη σημασία της άρθρωσης των σκέψεων χωρίς να καταφεύγουμε στην αργκό, ιδιαίτερα σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον. «Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αρθρώσετε αυτό που πρέπει να πείτε χωρίς να χρησιμοποιήσετε αργκό. Σας παρακαλούμε να γνωρίζετε ότι η χρήση αργκό σε ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον μπορεί να μειώσει την ικανότητά σας να γίνετε ένας επιτυχημένος συγγραφέας», ανέφερε ο καθηγητής. Επιπλέον, το σημείωμα επέκρινε τη χρήση αυτών των φράσεων ως «ακατάλληλα αγγλικά» και μερικές φορές «ακατάλληλες για ένα ακαδημαϊκό περιβάλλον».

Η απόφαση αυτή οδήγησε σε μια ευρεία συζήτηση, με πολλούς να διατυπώνουν τις απόψεις τους επί του θέματος. Οι επικριτές της απαγόρευσης υποστηρίζουν ότι είναι πιο ωφέλιμο να διδάσκονται οι μαθητές τα κατάλληλα πλαίσια για τη χρήση της αργκό παρά να απαγορεύεται εντελώς. Ένας χρήστης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σχολίασε: «Η απαγόρευση της αργκό μου ακούγεται πολύ ανόητη». Ένας άλλος χρήστης επανέλαβε αυτό το συναίσθημα, προτείνοντας ότι ενώ η απαγόρευση των χαρακτηρισμών είναι κατανοητή, η πλήρης απαγόρευση της αργκό είναι μια μη παραγωγική μάχη.

 

Από την άλλη πλευρά κάποιοι υποστηρίζουν την απόφαση της καθηγήτριας, θεωρώντας την ως έναν τρόπο να ενθαρρύνει τους μαθητές να είναι πιο στοχαστικοί και δημιουργικοί στην έκφρασή τους. «Πραγματικά πιστεύω ότι είναι έξυπνο γιατί θα αναγκαστούν να σκεφτούν τι λένε και να είναι πιο δημιουργικοί, ειδικά αν τους διδάσκει νέες λέξεις/ορισμούς», σημείωσε ένας υποστηρικτής.

Η διαμάχη αναδεικνύει τη συνεχιζόμενη συζήτηση σχετικά με το ρόλο της αργκό στην εκπαίδευση και τις ευρύτερες επιπτώσεις της χρήσης της γλώσσας σε ακαδημαϊκά περιβάλλοντα. Καθώς η συζήτηση συνεχίζεται, φέρνει στο φως την πολυπλοκότητα της γλώσσας και την εξελισσόμενη φύση της στον σημερινό ψηφιακό και κοινωνικά δικτυωμένο κόσμο.