Disney+: Η εικόνα της πλατφόρμας στην Ελλάδα μετά από 18 μήνες

Disney+: Η εικόνα της πλατφόρμας στην Ελλάδα μετά από 18 μήνες
Συνέντευξη Τύπου με απαντήσεις από τους επικεφαλής του Disney+

Στο πλαίσιο ενημέρωσης δημοσιογράφων στη χώρα μας, οι επικεφαλής του ελληνικού γραφείου της Disney και του Disney+ μίλησαν για τους 18 μήνες της πλατφόρμας στη χώρα μας, το σήμερα και το αύριο, αλλά και όλες τις εξελίξεις στο χώρο της ψυχαγωγίας γενικότερα.

Συγκεκριμένα, εκ μέρους της Disney μίλησαν οι κκ Βασίλης Ηλιόπουλος - VP Country Manager Greece, Israel & MENA, Γιώργος Μακρής - Media Networks Director, Βαγγέλης Γεωργιάδης - Marketing, PR & Creative Senior Manager και Σταυρούλα Σίκαλη - Marketing & PR Supervisor.

Disney_Plus_Greece_Press_Conference

Που βλέπουν οι Έλληνες περισσότερο το Disney+
«Η εικόνα που υπάρχει για το Disney+ στην Ελλάδα δεν διαφέρει από τον υπόλοιπο πλανήτη ιδιαίτερα. Κατά 65% οι Έλληνες βλέπουν Disney+ σε μεγάλη οθόνη (τηλεόραση), 20%-25% σε κινητά και το υπόλοιπο ποσοστό καταλαμβάνεται από τις φορητές συσκευές όπως laptops και tablets. Οι πιο μικρές ηλικίες βλέπουν κυρίως σε φορητές συσκευές».

 

Εμπορική πορεία Disney+ μέχρι σήμερα
«Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα μέχρι σήμερα δεδομένα και τα όσα έχει καταφέρει η πλατφόρμα μας μέσα στο πρώτο 18μηνο στην ελληνική αγορά. Η Vodafone είναι σημαντικός συνεργάτης μας από την πρώτη ημέρα και βολεύει και η διαφορετική προσέγγισή της στην συνδρομητική, καθώς δεν επενδύει στο κομμάτι του αθλητικού περιεχομένου».

Στόχοι για το 2024
«Για το 2024 συνεχίζεται η ίδια εμπορική πολιτική, θα συνεχιστεί η συνεργασία με την Vodafone και το Vodafone TV. Η αγορά πλέον είναι εντελώς διαφορετική απ’ όταν μπήκε το Disney+ στην Ελλάδα. Το κοινό είναι πιο εξοικειωμένο με τις streaming υπηρεσίες και το περιεχόμενο».

Μπορεί να αντέξει η ελληνική αγορά όλες αυτές τις υπηρεσίες streaming που υπάρχουν τώρα;
«Είναι μια κουβέντα που πάντα γίνεται εσωτερικά και σε εμάς. Στην αμερικανική αγορά ο μέσος όρος υπηρεσιών ανά οικογένεια για μουσική και video είναι πάνω από 4. Στην Ελλάδα είναι κάτω από 2, χωρίς τις δύο συνδρομητικές πλατφόρμες με το αθλητικό περιεχόμενο (COSMOTE TV, EON). Διαφορετική είναι και η συζήτηση με την διείσδυση της ευρυζωνικότητας».

Πως συμπεριφέρονται οι συνδρομητές, κρατούν ενεργή συνδρομή ή γράφονται να δουν κάτι όταν βγαίνει;
«Υπάρχει μια σημαντική πελατειακή βάση που είναι σταθερή και μετά προφανώς όταν υπάρχουν μεγάλες κυκλοφορίες περιεχομένου βλέπουμε κάποιες αυξήσεις και μειώσεις, με συνδρομητές που έρχονται για να δουν κάτι συγκεκριμένο και μετά φεύγουν. Είμαστε πάντως στα ίδια δεδομένα με αυτά του εξωτερικού. Είναι απόλυτα λογικό».

Για την ταυτόχρονη χρήση του ίδιου λογαριασμού σε πολλαπλές συσκευές
«Γνωρίζουμε πως είναι ένα θέμα που ανταγωνιστές μας όπως το Netflix το αντιμετώπισαν δραστικά και για πρώτη φορά και το Netflix κινήθηκε πολύ θετικά μετά τον COVID εξαιτίας αυτής της προσέγγισης. Η ελεύθερη χρήση του λογαριασμού από πολλούς διαφορετικούς χρήστες φέρνει περισσότερο κόσμο στην πλατφόρμα, αλλά από άποψης business, δεν βοηθάει. Είναι στις προτεραιότητες να δούμε κάτι για το πως θα το αντιμετωπίσουμε συνολικά σε όλες τις αγορές».

Τι περιεχόμενο πηγαίνει καλύτερα στην Ελλάδα; Τι βλέπουν οι Έλληνες;
«Αυτό που έχει προκαλέσει την μεγαλύτερη έκπληξη είναι η πορεία των παραγωγών στην κατηγορία adult animation. Εξίσου καλά πηγαίνουν όλες οι νέες παραγωγές της Marvel, καθώς και όλα τα blockbusters που προστίθενται σταδιακά στην υπηρεσία. Προφανώς οι οικογενειακές ταινίες πχ. της Pixar όταν βγαίνουν, πηγαίνουν εξαιρετικά, καθώς δεν απευθύνονται μόνο στα παιδιά, αλλά και στους γονείς».

Για την πειρατεία στην Ελλάδα
«Για την πειρατεία, όλες οι συνδρομητικές πλατφόρμες συνεργάζονται και κινούνται στο ίδιο πλαίσιο για την αντιμετώπισή της. Υπάρχει συμμετοχή και συνεισφορά από την Disney στην Ελλάδα. Προφανώς και η πειρατεία επηρεάζει και εμάς ξεκάθαρα».

Για τις αυξήσεις των συνδρομών και τι να περιμένουμε από το Disney+ στην Ελλάδα
«Σε ό,τι αφορά την τιμή, υπήρξε πρόσφατα αύξηση. Για την ώρα δεν έχουμε κάτι στα άμεσα πλάνα. Και ακολουθούμε στη χώρα μας την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθείται σε παγκόσμιο επίπεδο από την εταιρεία».

Για την προσέγγιση του κοινού με μη-αμερικανικό περιεχόμενο
«Και λόγω ευρωπαϊκής νομοθεσίας, έχουμε αρκετό περιεχόμενο από ευρωπαϊκές αγορές. Υπάρχουν 69 παραγωγές που προχωρούν ήδη για να μπουν το επόμενο διάστημα, ενώ ετοιμάζονται και αρκετές ακόμη από διάφορες χώρες, όπως η Γερμανία».

Για την επιστροφή του σινεμά μετά την πανδημία
«Αν και επί της ουσίας κινούμαστε ανταγωνιστικά, η Disney θέλει τον κινηματογράφο. Είναι δεδομένο πως μετά την πανδημία, το σινεμά έχει επιστρέψει πλήρως σε προ-COVID-19 επίπεδα και σίγουρα θα πάει ακόμη καλύτερα το επόμενο διάστημα».