Super Bowl: Το αστρονομικό ποσό που πρέπει να δαπανήσουν οι εταιρείες για να διαφημιστούν στη «Σφαίρα» του Λας Βέγκας (vid)
Καθώς ξεκινάει η εβδομάδα του Super Bowl, τα φώτα της δημοσιότητας δεν είναι μόνο στους αθλητές και στον αγώνα μεταξύ των Kansas City Chiefs και των San Francisco 49ers. Η «Σφαίρα» του Λας Βέγκας, ένα θαύμα της σύγχρονης αρχιτεκτονικής και της ψηφιακής διαφήμισης, τραβάει τα βλέμματα και τα πορτοφόλια με το αστρονομικό κόστος διαφήμισης κατά τη διάρκεια ενός από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα της χρονιάς.
Τοποθετημένο κοντά στο στάδιο Allegiant Stadium των Las Vegas Raiders, όπου θα διεξαχθεί το Super Bowl στις 11 Φεβρουαρίου, η «Σφαίρα» έχει γίνει ένας φάρος διαφήμισης υψηλής τεχνολογίας. Ένα πρόσφατο βίντεο που μοιράστηκε στον επίσημο λογαριασμό του NFL παρουσίασε τη «Σφαίρα» φωτιζόμενη με μια εκθαμβωτική διαφήμιση του Super Bowl, αποδεικνύοντας όχι μόνο την τεχνική αρτιότητα της κατασκευής αξίας 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αλλά και την ορατότητά της από μεγάλες αποστάσεις.
Σε μια κανονική εβδομάδα, η διαφήμιση στο εξωτερικό της «Σφαίρας» είναι μια πολυτέλεια που λίγοι μπορούν να αντέξουν οικονομικά, με τις τιμές να ανέρχονται σε 450.000 δολάρια την ημέρα ή 650.000 δολάρια την εβδομάδα. Αυτές οι τιμές, που μοιράστηκε ο επενδυτής και διαδικτυακή προσωπικότητα Joe Pompliano, αντικατοπτρίζουν την ικανότητα της «Σφαίρας» να παράγει περίπου 4,7 εκατομμύρια ημερήσιες εμφανίσεις. Ο αριθμός αυτός περιλαμβάνει 300.000 προσωπικές εμφανίσεις και επιπλέον 4,4 εκατομμύρια σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας στους διαφημιζόμενους απαράμιλλη προβολή.
Only NFL sponsors will appear on the Sphere during Super Bowl week. https://t.co/pYcACimBA6
— Ad Age (@adage) February 1, 2024
Η διαδικασία της διαφήμισης είναι ολοκληρωμένη, με το κόστος να καλύπτει τη συνεργασία με μια ειδική ομάδα σχεδιαστών για την παραγωγή ενός σποτ 90 δευτερολέπτων προσαρμοσμένου στις ανάγκες του διαφημιζόμενου. Αυτή η σχολαστική προσέγγιση διασφαλίζει ότι κάθε διαφήμιση μεγιστοποιεί τον αντίκτυπό της στο κοινό.
Η τελευταία ενημέρωση του Pompliano υποδηλώνει ότι οι τιμές διαφήμισης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αιχμής εκτοξεύονται στα ύψη, αντανακλώντας την πριμοδότηση της προβολής που σχετίζεται με το Super Bowl. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν συγκεκριμένα στοιχεία για την εβδομάδα του Super Bowl, μπορεί κανείς να συμπεράνει από τις ήδη απότομες κανονικές τιμές ότι το κόστος είναι σημαντικό.
Αυτή η δυναμική αντανακλά μια ευρύτερη τάση στη διαφήμιση, όπου οι μοναδικές πλατφόρμες υψηλής προβολής κατά τη διάρκεια μεγάλων εκδηλώσεων απαιτούν υψηλές τιμές. Η ενσωμάτωση της «Σφαίρας»στις εορταστικές εκδηλώσεις της εβδομάδας του Super Bowl υπογραμμίζει το εξελισσόμενο τοπίο της ψηφιακής διαφήμισης, όπου η καινοτομία και η εμπλοκή του κοινού είναι πρωταρχικής σημασίας.
It’s my first time in Vegas. 10/10 lots of lights. Oh look, a ribbon. #MayoCat #GameDay @SphereVegas pic.twitter.com/85uU7lumuc
— Hellmann's Mayo Cat ^••^ (@Hellmanns) February 1, 2024
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Νέο περιστατικό στο Ιράν: 25χρονη παρενοχλήθηκε σεξουαλικά και συνελήφθη επειδή δεν φορούσε χιτζάμπ (vid)
- Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ: Ο υπουργός υγείας που επέλεξε ο Τραμπ ισχυρίζεται ότι τα εμβόλια συνδέονται με τον αυτισμό vid)
- Τουρκία: 270 συλλήψεις για το εγκληματικό κύκλωμα Bayğaras - Ο κύκλος του αίματος «συνδέει» Ελλάδα και Τουρκία