Το ιλιγγιώδες ποσό που πρέπει να δαπανήσουν οι εταιρείες για τις διαφημίσεις που θα προβληθούν στο ημίχρονο του Super Bowl (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
Το ιλιγγιώδες ποσό που πρέπει να δαπανήσουν οι εταιρείες για τις διαφημίσεις που θα προβληθούν στο ημίχρονο του Super Bowl (vid)
Το 2024, η τιμή για μια διαφημιστική θέση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του Super Bowl έχει εκτοξευθεί, αντανακλώντας την απαράμιλλη εμβέλεια της εκδήλωσης.

Καθώς πλησιάζει το Super Bowl LVIII, τα φώτα της δημοσιότητας δεν είναι μόνο στους αθλητές και τους καλλιτέχνες όπως ο Usher, ο οποίος πρόκειται να τραγουδήσει στο πιο διάσημο ημίχρονο σε αθλητικό γεγονός. Εξίσου αναμενόμενες είναι και οι διαφημίσεις, ένα βασικό στοιχείο της Κυριακής του Super Bowl που προσελκύει ακόμη και όσους ενδιαφέρονται περιστασιακά για το American Football.

Το 2024, η τιμή για μια διαφημιστική θέση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του Super Bowl έχει εκτοξευθεί, αντανακλώντας την απαράμιλλη εμβέλεια της εκδήλωσης. Το CBS, το δίκτυο που μεταδίδει το Super Bowl LVIII, φέρεται να έχει εξαντλήσει το διαφημιστικό του απόθεμα, ζητώντας το ιλιγγιώδες ποσό των 7 εκατομμυρίων δολαρίων για ένα μόλις μισό λεπτό τηλεοπτικού χρόνου. Το ποσοστό αυτό υπογραμμίζει την ιδιότητα του Super Bowl ως μια πρώτης τάξεως διαφημιστική ευκαιρία, όπου η δυνατότητα έκθεσης της μάρκας σε ένα τεράστιο κοινό δικαιολογεί την υψηλή επένδυση.

Η λογική της δαπάνης για τις διαφημίσεις του Super Bowl υπερβαίνει τις άμεσες οικονομικές αποδόσεις. Σύμφωνα με τον Peter Koeppel, ιδρυτή της Koeppel Direct, η πραγματική αξία έγκειται στην ευκαιρία να οικοδομηθεί η αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να προσελκυστούν νέοι πελάτες σε μια κλίμακα που λίγες άλλες πλατφόρμες μπορούν να φτάσουν.

 

Ο ανταγωνισμός για την προσοχή των θεατών έχει οδηγήσει τις μάρκες να διευρύνουν τα όρια της δημιουργικότητας, ακόμη και εντός του ορίου των 30 δευτερολέπτων. Συγκεκριμένα, το Reddit έγινε πρωτοσέλιδο το 2021 με αυτό που ονομάστηκε το συντομότερο διαφημιστικό σποτ όλων των εποχών. Επενδύοντας ολόκληρο τον διαφημιστικό προϋπολογισμό του, το διαφημιστικό σποτ των πέντε δευτερολέπτων του Reddit μεγιστοποίησε έξυπνα τον σύντομο χρόνο προβολής του για να αναδείξει το κοινοτικό πνεύμα της πλατφόρμας και τα ποικίλα ενδιαφέροντα στα οποία απευθύνεται, από γεγονότα για κουκουβάγιες μέχρι πιο ουσιαστικές συζητήσεις.

Το Super Bowl συνεχίζει να προσελκύει ένα ευρύ φάσμα διαφημιστών, πρόθυμων να επωφεληθούν από την τεράστια τηλεθέαση. Με τις διαφημιστικές θέσεις να έχουν σχεδόν εξαντληθεί μήνες πριν, μάρκες από διάφορους κλάδους ανταγωνίζονται για την ευκαιρία να προβάλουν τα μηνύματά τους.