Πήγε στο Dragons' Den και άλλαξε η ζωή της: Μέσα σε τρεις ημέρες έγιναν 30.000 παραγγελίες (vid)
Σε μια εκπληκτική τροπή των γεγονότων μετά την εμφάνισή της στο «Dragon's Den» του BBC, η επιχειρηματίας Giselle Boxer έχει βιώσει μια δραματική αύξηση της ζήτησης για το προϊόν της, Acu Seeds, παρά το γεγονός ότι αντιμετώπισε σημαντική κριτική σχετικά με τους ισχυρισμούς που σχετίζονται με το προϊόν.
Η Boxer, μια 31χρονη από το Σέφιλντ, ανέφερε σχεδόν 30.000 παραγγελίες από την προβολή του επεισοδίου, αναδεικνύοντας την αξιοσημείωτη ανταπόκριση της αγοράς στους σπόρους αυτιών της, οι οποίοι, όπως ισχυρίζεται, τη βοήθησαν να αναρρώσει από τη μυαλγική εγκεφαλομυελίτιδα.
Το προϊόν της Boxer, Acu Seeds, αποτελείται από επιχρυσωμένους σπόρους αυτιών αξίας 35 ευρώ, τους οποίους εμπορεύεται ως θεραπεία για τη μυαλγική εγκεφαλομυελίτιδα, μια πάθηση που επηρεάζει τουλάχιστον 250.000 άτομα μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η παρουσίασή της στο «Dragon's Den» όχι μόνο την έκανε την πρώτη διαγωνιζόμενη που έλαβε έξι προσφορές από τους δράκους, αλλά εξασφάλισε και μια επένδυση 58.000 ευρώ από τον επιχειρηματία Steven Bartlett. Ωστόσο, οι ισχυρισμοί σχετικά με την αποτελεσματικότητα του προϊόντος της στη θεραπεία της μυαλγικής εγκεφαλομυελίτιδας πυροδότησαν αντιδράσεις, οι οποίες χαρακτήρισαν τους ισχυρισμούς ως «αβάσιμους» και επέκριναν την προώθηση του προϊόντος ως πιθανή θεραπεία για την ασθένεια.
Παρά τη διαμάχη, η επιχείρηση της Boxer είδε μια συντριπτική εισροή ενδιαφέροντος, ξεπουλώντας όλα τα προϊόντα και συγκεντρώνοντας χιλιάδες προπαραγγελίες μέσα σε μόλις τρεις ημέρες μετά την εκπομπή. Η επιχειρηματίας μπήκε στο Instagram για να εκφράσει την έκπληξή της για τον αντίκτυπο που είχε το επεισόδιο του «Dragon's Den» στην Acu Seeds, αποκαλύπτοντας τις προκλήσεις και τον ενθουσιασμό της διαχείρισης της απροσδόκητης ανάπτυξης. Σημείωσε ότι έλαβε πάνω από 10.000 μηνύματα και κέρδισε 50.000 νέους ακόλουθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά το επεισόδιο.