ΗΠΑ: Δάσκαλος ζήτησε από τους μαθητές του να γράψουν…τρόπους με τους οποίους μπορούν να σκοτώσουν τους φίλους τους
Σε ένα ανησυχητικό περιστατικό που έχει εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τη συμπεριφορά στην τάξη και τις ευθύνες των εκπαιδευτικών, ένας δάσκαλος από τη Βιρτζίνια βρέθηκε υπό κράτηση μετά από μια εξαιρετικά αμφιλεγόμενη εργασία στην τάξη. Ο εκπαιδευτικός, ο οποίος δίδασκε στο Crestwood Middle School, βρέθηκε αντιμέτωπος με νομικές συνέπειες αφού έδωσε «εντολή» στους μαθητές του να κάνουν καταιγισμό ιδεών με διάφορους «τρόπους να σκοτώσουν» έναν συγκεκριμένο συμμαθητή τους στο πλαίσιο μιας εργασίας. Αυτό το σοκαριστικό αίτημα, που έγινε τον Ιανουάριο του 2022, οδήγησε στη σύλληψη του εκπαιδευτικού και στη συνακόλουθη απώλεια της άδειας διδασκαλίας του, υπογραμμίζοντας τη σοβαρότητα του λάθους της κρίσης του.
Τα δικαστικά έγγραφα, όπως μεταδίδει το WTKR, αποκαλύπτουν τις ανησυχητικές λεπτομέρειες της ανάθεσης, η οποία φέρεται να προήλθε από πρόταση άλλου μαθητή. Παρά την ανησυχητική φύση της πρότασης, ο καθηγητής προχώρησε στην άσκηση, καθοδηγώντας την τάξη να διατυπώσει τις θανατηφόρες ιδέες της. Οι μαθητές, αξιοποιώντας τα tablet τους, συμμορφώθηκαν με την αποστολή, δημιουργώντας δυσοίωνα σενάρια που κυμαίνονταν από τον διαμελισμό μέχρι το κάψιμο του μαθητή, ακόμα και να πετάξουν το πτώμα για να το φάει ένας σκύλος. Αυτές οι γραφικές και βίαιες προτάσεις καταγράφηκαν ως μέρος της δραστηριότητας της τάξης, πυροδοτώντας μια σειρά γεγονότων που θα κατέληγαν σε νομικές ενέργειες.
Teacher arrested for class assignment about ‘ways to kill’ student https://t.co/L08uCVVQjI pic.twitter.com/aKmQqnJIvq
— New York Post (@nypost) February 15, 2024
Ο καταδικαστέος χαρακτήρας της εργασίας ήρθε στο φως όταν ο μαθητής, που είχε υποστεί αυτή τη μακάβρια μορφή εκφοβισμού, ενημέρωσε τους γονείς του για τη δραστηριότητα της ημέρας στην τάξη. Η αποκάλυψη αυτή προκάλεσε άμεση έρευνα από την τοπική αστυνομία, η οποία προσπάθησε να κατανοήσει το σκεπτικό πίσω από μια τέτοια άσκηση. Σύμφωνα με τα δικαστικά αρχεία, ο δάσκαλος υπερασπίστηκε τις ενέργειές του επικαλούμενος δυσκολίες στην εμπλοκή της τάξης και ισχυρίστηκε ότι ο μαθητής που ήταν στο επίκεντρο της εργασίας δεν έδειχνε να στεναχωριέται από τη συζήτηση εκείνη τη στιγμή.
Το περιστατικό αυτό προκάλεσε οργή και ανησυχία μεταξύ γονέων, εκπαιδευτικών και της ευρύτερης κοινότητας, αναδεικνύοντας την ύψιστη σημασία της δημιουργίας ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος. Οι νομικές συνέπειες που αντιμετώπισε ο εκπαιδευτικός αποτελούν αυστηρή υπενθύμιση των ευθυνών που συνεπάγεται το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και της κρίσιμης ανάγκης για κρίση και ευαισθησία κατά τον χειρισμό της δυναμικής της τάξης.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Ντόναλντ Τραμπ: Αναβάλλεται επ' αόριστον η ανακοίνωση της ποινής για την υπόθεση Ντάνιελς
- Νέα φρικιαστική υπόθεση στη Γαλλία: Πατέρας βίαζε και εξέδιδε την έφηβη κόρη του σε αγνώστους
- Αποστολή στο Τορίνο: «Εδώ χτυπά η καρδιά του κόσμου» έλεγε ο Νίτσε - Η πόλη του Γανυμήδη, του Θουκυδίδη και της Ιεράς Σινδόνης