Έρευνα για τη «μπάλα» φωτιάς μετά τη σύγκρουση στα Τέμπη: Τι ισχύει για το ξυλόλιο
Δύο ημέρες μετά τη θλιβερή επέτειο από τη συμπλήρωση ενός έτους από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, η δικογραφία του εφέτη-ανακριτή, η οποία περιλαμβάνει τις μηνυτήριες αναφορές, τις καταθέσεις μαρτύρων και τα πορίσματα των εμπειρογνωμόνων, είναι στη διάθεση των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής.
Σε εξέλιξη βρίσκονται και οι έρευνες για τη «μπάλα» φωτιάς που προκλήθηκε μετά τη σύγκρουση της μοιραίας αμαξοστοιχίας Intercity 62 με την εμπορική στα Τέμπη όπου σημειώθηκε το σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Σύμφωνα με τις οικογένειες των θυμάτων, έχουν εντοπιστεί εύφλεκτα υλικά τα οποία εάν δεν υπήρχαν, ο αριθμός των νεκρών θα ήταν μικρότερος.
Ο Κωνσταντίνος Κολοβός, χημικός μηχανικός ΕΜΠ μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN αναφέρθηκε στην πιθανότητα να υπήρχε ξυλόλιο σε βαγόνι της αμαξοστοιχίας και εξήγησε ότι υπάρχουν πολύ αυστηροί κανονισμοί με τους οποίους πρέπει να έχει συμμορφωθεί ο οργανισμός για να μεταφέρει ξυλόλιο.