Άδωνις για αυτοκτονία καρκινοπαθούς: «Είχαμε κλείσει στον ασθενή ραντεβού στις 4 Μαρτίου και δεν προσήλθε» (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
Άδωνις για αυτοκτονία καρκινοπαθούς: «Είχαμε κλείσει στον ασθενή ραντεβού στις 4 Μαρτίου και δεν προσήλθε» (vid)
O υπουργός Υγείας απάντησε σχετικά με το περιστατικό στην Κρήτη.

Τέλος στη ζωή του έβαλε ένας 72χρονος καρκινοπαθής στο Ηράκλειο, αναμένοντας το φάρμακο για να κάνει την χημειοθεραπεία του.

Ο 72χρονος κατά το χρονικό διάστημα που περίμενε το φάρμακο, σύμφωνα με μέλη της οικογένειάς του, ταλαιπωρούνταν φρικτά, ενώ η κατάσταση της υγείας του, όπως οι ίδιοι αναφέρουν, είχε επίσης επιδεινωθεί.

Σχετικά με το περιστατικό του αυτόχειρα καρκινοπαθή στην Κρήτη, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο «Live News» δήλωσε:

«Καταρχάς να εκφράσω τα συλλυπητήριά μου στην οικογένεια του αυτόχειρα. Είναι ένα τραγικό περιστατικό. Απλώς επειδή ακούστηκε πως την ευθύνη την έχει το ΕΣΥ, λόγω της ελλείψεως φαρμάκου (ετοποσίδης), να πω ότι αυτό δεν είναι απολύτως ακριβές. Είναι ένα φάρμακο των 11 ευρώ πράγματι, υπήρχε έλλειψη για μερικές ημέρες, είχαμε παρέμβει άμεσα από το υπουργείο και είχαμε εξασφαλίσει παραγγελία άμεσα, τώρα γίνεται και κανονική εισαγωγή, δηλαδή έχει αποκατασταθεί πλήρως η έλλειψη. Είχαμε κλείσει στον ασθενή -σύμφωνα με το ηλεκτρονικό μας σύστημα- ραντεβού για να λάβει την θεραπεία του στις 4/3 κι εκείνος δεν προσήλθε και είχε ειδοποιηθεί και ηλεκτρονικά. Και του κλείσαμε νέο ραντεβού για σήμερα (12/3) που τελικά δεν μπορούσε πλέον να προσέλθει», τόνισε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

 

«Το pet scan είναι πολύ βαριά εξέταση, δεν υπάρχει σύστημα υγείας στον κόσμο που έχει πληθώρα pet scan, αυτό δεν είναι τόσο πολύ εύκολο να γίνει. Άρα μια μικρή αναμονή υπάρχει σ' αυτές τις περιπτώσεις», συμπλήρωσε.

«Το φάρμακο το έπαιρνε ο ασθενής. Αν δεν το βρήκε μία φορά, βρέθηκε φάρμακο, κλείστηκε ραντεβού και δεν ήρθε. Το ηλεκτρονικό του ραντεβού ήταν στις 4/3 και δεν προσήλθε. Εγώ δεν θέλω να πω γιατί δεν προσήλθε γιατί δεν είναι δική μου δουλειά. Δική μου δουλειά είναι να έχει βρεθεί το φάρμακο και να έχει ειδοποιηθεί για να έρθει. Αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει έλλειψη φαρμάκου, έχουμε κάνει εισαγωγή, υπάρχει κανονικά. Έχω έρθει ο ίδιος προσωπικά σε επαφή με την εταιρεία προ 15 ημερών. Έχουμε διορθώσει το πρόβλημα που υπήρχε με την τιμή του. Λόγω της τιμής δεν το έφερνε ο εισαγωγέας και έρχεται κανονικά το φάρμακο και υπάρχει αυτή τη στιγμή κανονικά», κατέληξε.

@Photo credits: eurokinissi