Ο λόγος που στις καμπίνες των κρουαζιερόπλοιων το προσωπικό αγνοεί την ταμπέλα «Μην ενοχλείτε»
Τον λόγο που το προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια παραβιάζει έναν αυστηρό κανόνα προκαλώντας τις αντιδράσεις των επιβατών, εξήγησε ένας ειδικός σε τέτοιου είδους ταξίδια.
Στέλεχος της Carnival Cruise Lines, εταιρίας που διοργανώνει κρουαζιέρες με έδρα τη Φλόριντα, έφερε στην επιφάνεια ένα παράπονο που κάνουν συχνά οι επιβάτες των πλοίων.
Ο John Heald, διευθυντής της εταιρείας με μια ανάρτηση στο Facebook, ανέλαβε να δώσει εξηγήσεις σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη, μετά από ένα πρόσφατο ταξίδι που έκανε με κρουαζιερόπλοιο της Carnival Cruise Lines.
Το παράπονο του πελάτη αφορούσε τις ταμπέλες «Μην ενοχλείτε» που τοποθετούνται έξω από τις πόρτες της καμπίνας. «Πως θα σας φαινόταν αν ο καθαριστής έμπαινε ξαφνικά στην καμπίνα σου;», έγραψε ο πελάτης.
Και συνέχισε: «Η καθαρίστρια μας χτύπησε και μπήκε στην καμπίνα αγνοώντας την ταμπέλα που είχαμε έξω. Αυτό δεν είναι αποδεκτό. Δώσαμε το φιλοδώρημά της σε άλλα μέλη του πληρώματος. Έτσι εκπαιδεύει η Carnival το προσωπικό της;».
Η απάντηση του διευθυντή της εταιρείας, αφού ερεύνησε το περιστατικό ήταν η εξής: «Ο λόγος που κάνω αυτή την ανάρτηση είναι επειδή αρκετοί από εσάς προσθέσατε τις σκέψεις σας, λέγοντας ότι αυτό ήταν λάθος και πως δεν έπρεπε να συμβεί», ανέφερε αρχικά.
Και εξήγησε: «Μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε τι συνέβη. Είναι η πολιτική της εταιρείας μας να ελέγχουμε την ασφάλεια και την ευημερία των επιβατών και αυτό συνέβη σε αυτή την περίπτωση. Ο υπάλληλος χτύπησε την πόρτα πριν μπει αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση. Έτσι μπήκε στην καμπίνα μαζί με τον υπεύθυνο. Το μέλος του πληρώματος έκανε απλώς τη δουλειά του. Ελπίζω αυτή η εξήγηση να είναι κατανοητή. Ευχαριστώ».
Η απάντηση αυτή φάνηκε να καλύπτει πολλούς χρήστες που θεώρησαν ότι τα μέλη του πληρώματος πρέπει πάνω από όλα να φροντίζουν για την ασφάλεια και την υγεία των επιβατών.