Οι ονειρεμένες διακοπές που καταστράφηκαν μετά από το επικό λάθος της μητέρας: Το τεράστιο ποσό που έχασε η οικογένεια (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
Οι ονειρεμένες διακοπές που καταστράφηκαν μετά από το επικό λάθος της μητέρας: Το τεράστιο ποσό που έχασε η οικογένεια (vid)
Το περιστατικό αποτελεί μια έντονη υπενθύμιση της σημασίας της προστασίας των προσωπικών πληροφοριών στο διαδίκτυο και των πιθανών συνεπειών της κλοπής ταυτότητας.

Οι ονειρεμένες διακοπές μιας οικογένειας από το Κεντάκι μετατράπηκαν σε εφιάλτη, όταν η κρουαζιέρα, αξίας 15.000 δολαρίων, ακυρώθηκε μόλις δύο ημέρες πριν από τον απόπλου, και όλα αυτά λόγω κλοπής μιας ταυτότητας. Η Tiffany Banks και η οικογένειά της σχεδίαζαν με ανυπομονησία το ταξίδι τους στο πλοίο Carnival Celebration για πάνω από ένα χρόνο, αλλά τα σχέδιά τους διαψεύστηκαν μετά την τυχαία κοινοποίηση του αριθμού κράτησής τους στο διαδίκτυο.

Η Banks έπαθε σοκ όταν ανακάλυψε ότι το ταξίδι της με τον σύζυγό της και τα τέσσερα παιδιά τους είχε ακυρωθεί εν αγνοία της. Η σοκαριστική είδηση ήρθε μόλις μία ημέρα πριν η οικογένεια πετάξει για τη Φλόριντα για να επιβιβαστεί στην κρουαζιέρα. Σε μια σειρά από βίντεο στο TikTok, η Banks εξήγησε πώς αιφνιδιάστηκε από την ακύρωση. Συνειδητοποίησε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά μόνο όταν έλαβε ένα μήνυμα σχετικά με τις ακυρώσεις εκδρομών εκτός πλοίου και αποφάσισε να ερευνήσει περαιτέρω.

@thathippiedoc Well they still aren’t willing to make this right .. they apologized and then spit in my face with another bogus offer.. i want an apology from them trying to make it look like i was lying or hiding something or even worse - that there were security issues.. i will keep yall posted I promise .. #cruisetokc #carnivalcelebration #truth @carnival ♬ original sound - Tiffany Banks

Καλώντας την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της Carnival, η Banks ενημερώθηκε ότι η κράτησή της ύψους 15.000 δολαρίων για το μεγαλύτερο δωμάτιο του πλοίου, την Excel Presidential Suite, είχε ακυρωθεί μέσω του online συστήματος.

«Έχουμε δεσμεύσει σχεδόν 15.000 δολάρια σε αυτές τις διακοπές, συμπεριλαμβανομένων των εκδρομών», μοιράστηκε η Banks σε ένα βίντεο στο TikTok στις 12 Μαΐου. «Το ίδιο το δωμάτιο ήταν νομίζω 12.000 ή 13.000 δολάρια, και στη συνέχεια έχουμε μερικά χιλιάρικα δεσμευμένα σε εκδρομές, και στην πραγματικότητα σχεδόν 2.000 δολάρια για τις πτήσεις».

 

Η Banks επέμεινε ότι ποτέ δεν ακύρωσε το ταξίδι και αρχικά αναρωτήθηκε αν θα μπορούσε να φταίει κάποια βλάβη του συστήματος. Ωστόσο, η Carnival επιβεβαίωσε ότι το αρχικό τους δωμάτιο είχε κρατηθεί από άλλον πελάτη. Σε μια προσπάθεια να διορθώσει την κατάσταση, η εταιρεία κρουαζιέρας προσέφερε στην οικογένεια δύο εσωτερικά δωμάτια, τα φθηνότερα διαθέσιμα στο πλοίο αλλά η Banks θεώρησε ότι αυτό δεν ήταν επαρκής αντικατάσταση της πολυτελούς σουίτας που είχαν κλείσει.

Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, η Carnival αρνήθηκε να προσφέρει πλήρη επιστροφή χρημάτων, επικαλούμενη την πολιτική ακύρωσης, η οποία ορίζει ότι δεν επιστρέφονται χρήματα εντός 15 ημερών από την ημερομηνία της κρουαζιέρας. Αυτή η πολιτική άφησε την οικογένεια Banks χωρίς τις διακοπές των ονείρων της και χωρίς ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων της.