Υπουργείο Ανάπτυξης: Πρόστιμο 120.000 ευρώ σε ηλεκτρονικό κατάστημα για εξαπάτηση καταναλωτών (vid)

Υπουργείο Ανάπτυξης: Πρόστιμο 120.000 ευρώ σε ηλεκτρονικό κατάστημα για εξαπάτηση καταναλωτών (vid)
Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο των 120.000 ευρώ που επεβλήθηε στη συγκεκριμένη επειχείρηση, οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου προχώρησαν και στην προσωρινή απαγόρευση της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης.

Πρόστιμο συνολικού ύψους 120.000 ευρώ σε επιχείρηση που διατηρεί ηλεκτρονικό κατάστημα επέβαλε η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, για σοβαρές παραβάσεις της καταναλωτικής νομοθεσίας.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για την εταιρεία «JMC ΑΕ. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» που διατηρούσε το ηλεκτρονικό κατάστημα www.jmctech.gr. Η λειτουργία του site διεκόπη με σκοπό την προστασία των καταναλωτών.

Ειδικότερα, μετά από εκτεταμένο έλεγχο διαπιστώθηκαν σοβαρές παραβάσεις, μεταξύ των οποίων μη παράδοση των παραγγελιών στον συμφωνημένο χρόνο παράδοσης και μη ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τον οριστικό χρόνο εκτέλεσης της παραγγελίας, μετά την παρέλευση της προθεσμίας.

Διαπιστώθηκε επίσης μη επιστροφή των χρημάτων που κατέβαλαν οι καταναλωτές, μετά από καταγγελία της σύμβασης και ακύρωση της παραγγελίας, καθώς και παραπλάνηση των καταναλωτών σχετικά με τη διαθεσιμότητα και την παράδοση των αγαθών, αφού στην πραγματικότητα η επιχείρηση δεν ήταν σε θέση να εκτελέσει τις παραγγελίες.

Εκτός από το διοικητικό πρόστιμο των 120.000 ευρώ που επεβλήθη στη συγκεκριμένη επιχείρηση, οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου προχώρησαν και στην προσωρινή απαγόρευση της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης, μετά από σχετική εντολή προς την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Η κίνηση αποσκοπεί στην άμεση διακοπή της πρόσβασης στον ιστότοπο της επιχείρησης ώστε να αποτραπεί πάραυτα η περαιτέρω βλάβη για τους καταναλωτές από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

«Το καταναλωτικό κοινό καλείται, σε περίπτωση που εντοπίζει φαινόμενα αθέμιτων εμπορικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, να υποβάλει καταγγελία στην Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή», σημειώνεται στην ανακοίνωση.