«Ντένη Μαρκορά - Θύρα 13»: Η ασυμβίβαστη ζωή της «πράσινης» Ντίνας Κώνστα (vid)

«Ντένη Μαρκορά - Θύρα 13»: Η ασυμβίβαστη ζωή της «πράσινης» Ντίνας Κώνστα (vid)
Δύο χρόνια συμπληρώθηκαν από το θάνατο της ηθοποιού Ντίνας Κώνστα, της θρυλικής και «πράσινης» Ντένης Μαρκορά.

Συμπληρώνεται φέτος δύο χρόνια από το θάνατο της αγαπημένης ηθοποιού Ντίνας Κώνστα, η οποία έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, στις 3 Ιουλίου 2022. Η Ντίνα Κώνστα, αν και είχε παίξει σε δεκάδες σειρές και ταινίες από το 1976, εν τούτοις όλοι μα όλοι τη θυμόμαστε ως τη Ντένη Μαρκορά στην πετυχημένη σειρά του Mega «Δύο Ξένοι»!

Ετοιμόλογη, ζεν, ατακαδόρισσα, αριστοκράτισσα αλλά και φανατική οπαδός του Παναθηναϊκού. Ένας από τους πιο ξεχωριστούς χαρακτήρες της ελληνικής τηλεόρασης.

Τι να πρωτοθυμηθείς από την «πράσινη» Μαρκορά. Τη φωτογραφία της ανάμεσα στους παίκτες του Παναθηναϊκού στο νέο της γραφείο; Την τηλεφωνική συνομιλία με τον Βάντσικ; Το γεγονός ότι είχε αυτοχαρακτηριστεί οπαδός του Παναθηναϊκού και όχι φίλαθλος; Την σύλληψη της για τα επεισόδια που είχε κάνει στο ΟΑΚΑ πετώντας αντικείμενα στους παίκτες του Ολυμπιακού και δη στον Παναγιώτη Φασούλα; Πολλά μπορούμε να θυμηθούμε και σίγουρα κάποια ξεχνάμε. Αυτό που δεν μπορούμε να ξεχάσουμε, ωστόσο, είναι ο διάλογος με τον αστυνομικό διευθυντή στο αστυνομικό τμήμα που κρατούνταν:

- «Λοιπόν, σας ακούω. Πώς λέγεστε;»

- «Ντένη Μαρκορά – Θύρα 13!»

Η πορεία της

Η Ντίνα Κώνστα από νεαρή ηλικία είχε καταλάβει πως δεν θέλει να ζήσει μια συμβατική ζωή και έψαχνε τον τρόπο έτσι ώστε να βρει ένα επάγγελμα που δεν θα βαρεθεί ποτέ. Η επιθυμία της ήταν να γίνει δημοσιογράφος, γιατί η ίδια πίστευε πως καμία ημέρα δεν θα είναι ίδια με τις προηγούμενες, όμως ο πλούσιος θείος της, αδελφός του μπαμπά της που ζούσε στην Αφρική, αρνήθηκε να πληρώσει τα έξοδα για τη σχολή δημοσιογραφίας, μιας και θεωρούσε πως πρόκειται για ένα καθαρά ανδρικό επάγγελμα. Η αγάπη της για το θέατρο την έκανε να οδηγηθεί σε δραματική σχολή και να φοιτήσει στη σχολή του Κώστα Μιχαηλίδη.

Ξεκίνησε τη θεατρική της πορεία το 1965 στο Ελεύθερο Θέατρο, παίζοντας πάντα δραματικούς ρόλους, λόγω της φυσιογνωμίας και της φωνής της. Παράλληλα με το θέατρο, μπαίνει στη ζωή της η τηλεόραση, στα μέσα της δεκαετίας του 1970.

Η ίδια, ωστόσο, φοβήθηκε την κωμωδία γιατί, όπως έλεγε, «πρέπει να προσέξει πολύ ο ηθοποιός για να μη γελοιοποιηθεί», αλλά τόσο τα κείμενα που λάμβανε όσο και η θεατρική της υπόσταση κατάφεραν να την κάνουν να ξεχωρίσει στο δυσκολότερο είδος θεάτρου και να γίνει αγαπητή στο τηλεοπτικό κοινό.

Ατάκες όπως «Χριστέ μου, τι ντεκαντάνς», «Με την κακαβιά της ανοησίας δεν μιλάω. Τώρα μιλάω με τον γιο μου», «Χριστέ μου, τι ακούω και δεν σωριάζομαι», έχουν γράψει τηλεοπτική ιστορία.

1