Έπεσε για ύπνο και όταν ξύπνησε είχε 89 εκατομμύρια στον λογαριασμό του
Ένας Νεοϋορκέζος έπαθε το σοκ της ζωής του όταν ξύπνησε ένα φαινομενικά κανονικό πρωινό και ανακάλυψε ότι είχε 89 εκατομμύρια δολάρια στον τραπεζικό του λογαριασμό.
Ο Daniel Levene εκείνο το πρωινό του Απριλίου του 2023 συνδέθηκε στον υπολογιστή του και ανακάλυψε με έκπληξη το υπέρογκο ποσό που είχε στην τράπεζα.
Όταν έλεγξε το υπόλοιπό του, ο Levene, πρώην έμπορος ομολόγων της Goldman Sachs, διαπίστωσε ότι τα χρήματα είχαν κατατεθεί από την E-Trade Financial Corporation, θυγατρική της Morgan Stanley που προσφέρει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών για την εμπορία χρηματοοικονομικών περιουσιακών στοιχείων.
Ξαφνικά βρέθηκε να έχει στην κατοχή του ακριβώς 89.900.912 δολάρια, με αποτέλεσμα να αναρωτηθεί: «Μήπως κέρδισα μόλις το λαχείο;». Ο Levene δεν αναρωτήθηκε γιατί είχε ξαφνικά τόσα πολλά χρήματα στον λογαριασμό του και έσπευσε να τηλεφωνήσει σε έναν φίλο του για να τον ενημερώσει για τα νέα. Στο τηλεφώνημα, αστειεύτηκε: «Ας πάμε στο Μονακό, να αγοράσουμε ένα γιοτ και να δούμε το Γκραν Πρι».
Ωστόσο, δεν άργησε να σκάσει η πραγματικότητα. Μιλώντας στη New York Post, ο Levene εξήγησε: «Προφανώς, ήξερα ότι ήταν λάθος».
Ήρθε σε επαφή με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών του E-Trade για να διευκρινίσει το όλο θέμα. Του έστειλε ένα email με μια φωτογραφία του τραπεζικού του λογαριασμού.
Ο Levene έγραψε: «Αυτό είναι ενδιαφέρον - Παρακαλώ καλέστε με ΑΜΕΣΩΣ - Κέρδισα τη Λοταρία;».
Δεδομένου ότι τα 89 εκατομμύρια δολάρια δεν είναι κανένα μικρό ποσό, θα περίμενε κανείς ότι η χρηματιστηριακή εταιρεία θα ήθελε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα αρκετά γρήγορα. Ωστόσο, προφανώς και δεν υπήρξε ανησυχία, καθώς χρειάστηκε περισσότερο από μία ώρα για να απαντήσει η εταιρεία στον Levene και να πάρει πίσω το ποσό.
Ενώ η E-Trade ζήτησε συγγνώμη για το φιάσκο, αλλά δεν εξήγησε αμέσως γιατί τα μετρητά κατέληξαν αρχικά στον λογαριασμό του Levene.
Ένας εκπρόσωπος της εταιρείας είπε ότι η E-Trade «δεν επεξεργάστηκε καμία τραπεζική μεταφορά οπουδήποτε στη γειτονιά αυτού που προτείνεται». Ο εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι εάν συνέβαινε μια τέτοια περίπτωση, η εταιρεία «θα συνεργαζόταν στενά με αυτόν τον πελάτη για να επιλύσει το πρόβλημα. Σε μια τέτοια περίπτωση, κανένα κεφάλαιο δεν θα είχε φύγει από την εταιρεία».