Αγανακτισμένος ταξιδιώτης έχασε τις αποσκευές του και δημιούργησε ιστοσελίδα για να ξεφτιλίσει τις αεροπορικές εταιρίες

Newsroom
Αγανακτισμένος ταξιδιώτης έχασε τις αποσκευές του και δημιούργησε ιστοσελίδα για να ξεφτιλίσει τις αεροπορικές εταιρίες
Προγραμματιστής δημιούργησε έναν ιστότοπο για να ντροπιάσει τις αεροπορικές εταιρείες, αφού κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού έχασε τις αποσκευές της φίλης του.

Ένας άνδρας πήρε την κατάσταση στα χέρια του, αφού μια αεροπορική εταιρεία έχασε τις αποσκευές της φίλης του κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Αντί να ξεσπάσει με ένα οργισμένο email, επέλεξε να δημιουργήσει έναν ολόκληρο ιστότοπο που θα αποκαλύπτει κάθε μέρα την άθλια εξυπηρέτηση ορισμένων αεροπορικών εταιρειών.

Ο επιχειρηματίας Pieter Levels είναι ο άνθρωπος πίσω από το Luggage Losers. Ο ιστότοπος είναι ακριβώς αυτό που γράφει στην ετικέτα του, παρέχει πλούσια δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τα ποσοστά απώλειας αποσκευών σε όλο τον κόσμο.

Ο Pieter δήλωσε ότι η έμπνευση για τον ιστότοπο ήρθε αφού μια αεροπορική εταιρία έχασε τις αποσκευές της συντρόφου του. «Συνειδητοποίησα ότι κανείς δεν συλλέγει δεδομένα για το πόσες αποσκευές χάνουν συγκεκριμένες αεροπορικές εταιρείες κάθε μέρα. Έτσι αποφάσισα να φτιάξω αυτό τον ιστότοπο. Αυτό με βοηθάει (και ελπίζω και εσάς) να κάνω κρατήσεις σε αεροπορικές εταιρείες που καταβάλλουν προσπάθειες για να μην χάσουν τις αποσκευές τους ή να τις επιστρέψουν γρήγορα στους πελάτες τους!».

 

Ο ιστότοπος κέρδισε γρήγορα την εκτίμηση των ταξιδιωτών για τη διαφάνεια και τη στήριξή του σε δεδομένα που δημιουργούνται από τους ίδιους τους χρήστες. Συγκεντρώνει πληροφορίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες δημόσιες πλατφόρμες όπου οι ταξιδιώτες μοιράζονται τις εμπειρίες τους, συμπεριλαμβανομένων των περιστατικών απώλειας αποσκευών. Αυτή η προσέγγιση που βασίζεται στο πλήθος όχι μόνο αναδεικνύει συγκεκριμένα περιστατικά, αλλά και διαμορφώνει μια ευρύτερη εικόνα των τάσεων για τον κακό χειρισμό των αποσκευών σε διάφορες αεροπορικές εταιρείες.