Δασκάλα στη Νέα Υόρκη παράτησε τη δουλειά της για να σερβίρει φτερούγες κοτόπουλου: «Βγάζω 1.000 δολάρια σε δύο ημέρες» (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
Δασκάλα στη Νέα Υόρκη παράτησε τη δουλειά της για να σερβίρει φτερούγες κοτόπουλου: «Βγάζω 1.000 δολάρια σε δύο ημέρες» (vid)
Μια εκπαιδευτικός αποφάσισε να αφήσει τις αίθουσες και να σερβίρει στο περιβόητο Hooters. Εκεί κερδίζει περισσότερα χρήματα σε σύγκριση με την παλιά της δουλειά.

Για πολλούς εκπαιδευτικούς, το έργο της διδασκαλίας δεν είναι τόσο εύκολο, όσο πιστεύουν οι περισσότεροι. Ωστόσο, για ορισμένους, η πραγματικότητα του επαγγέλματος, συμπεριλαμβανομένων των χαμηλών αμοιβών και του υψηλού στρες, τους οδηγεί να αναζητήσουν μια άλλη απασχόληση.

Η Allinson Chavez, πρώην καθηγήτρια γυμνασίου από το Queens, είναι μια τέτοια εκπαιδευτικός που έκανε μια τολμηρή αλλαγή καριέρας, ανταλλάσσοντας την τάξη με μια δουλειά στο Hooters, όπου τώρα σερβίρει φτερούγες κοτόπουλου και κερδίζει πολλά περισσότερα.

Στα 32 της χρόνια, η Chavez, ανύπαντρη μητέρα, βρέθηκε να παλεύει να τα βγάλει πέρα με το μισθό της δασκάλας. «Έβγαζα 1.000 δολάρια το μήνα ως εκπαιδευτικός», δήλωσε στην The Post. «Τώρα, μπορώ να βγάλω 1.000 δολάρια σε δύο ημέρες».

 
@_allinsonnn At this point, I have to laugh. But seriously, I’ve actually made more $$ here than teaching lmao #hooters #foryoupage #thisislife #techbootcamp #serving #servers #techbootcamp #imjustagirl ♬ Just A Girl - No Doubt

Η ιστορία της Chavez είναι μέρος μιας ευρύτερης αφήγησης εκπαιδευτικών που εγκαταλείπουν τις αίθουσες. Μια πρόσφατη έκθεση της RAND Corporation, μιας εταιρείας έρευνας και ανάπτυξης, υπογραμμίζει τα κλιμακούμενα επίπεδα άγχους μεταξύ των εκπαιδευτικών και των διευθυντών. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι η πανδημία COVID-19 έχει επιδεινώσει το άγχος που σχετίζεται με την εργασία, κάνοντας τους εκπαιδευτικούς να αισθάνονται διπλάσια καταπονημένοι από άλλους εργαζόμενους ενήλικες.

Οι πιέσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί δεν είναι μόνο οικονομικές. Η Αμερικανική Ένωση Εκπαιδευτικής Έρευνας διαπίστωσε ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν 40% περισσότερες πιθανότητες να αναφέρουν συμπτώματα άγχους σε σύγκριση με τους εργαζόμενους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, 20% περισσότερες πιθανότητες από τους υπαλλήλους γραφείου και 30% περισσότερες πιθανότητες από τους στρατιωτικούς και τους αγρότες. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία δίνουν μια ανησυχητική εικόνα της κρίσης ψυχικής υγείας στον τομέα της εκπαίδευσης.