Αεροδρόμιο στην Ιαπωνία δεν έχει χάσει ούτε μια αποσκευή εδώ και τρεις δεκαετίες: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας

Newsroom
Αεροδρόμιο στην Ιαπωνία δεν έχει χάσει ούτε μια αποσκευή εδώ και τρεις δεκαετίες: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας
Το Διεθνές Αεροδρόμιο Kansai λέει ότι δεν έχει χάσει ούτε μία αποσκευή από τότε που άνοιξε πριν από 30 χρόνια.

Ενώ τα αεροδρόμια της Σιγκαπούρης και της Ντόχα ανταγωνίζονται κάθε χρόνο μεταξύ τους για τον τίτλο του «καλύτερου στον κόσμο», ένας άλλος αερολιμένας επικεντρώνεται σε ένα διαφορετικό επίτευγμα. Το Διεθνές Αεροδρόμιο Kansai (KIX) της Ιαπωνίας συμπληρώνει 30 χρόνια χωρίς να χάσει ούτε μία αποσκευή.

Σε ανακοίνωσή του, το έβδομο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της Ιαπωνίας ανέφερε ότι δεν έχει χάσει καμία βαλίτσα επιβάτη από τότε που άνοιξε τον Σεπτέμβριο του 1994. Αξίζει να αναφερθεί ότι το συγκεκριμένο αεροδρόμιο έχει κατά μέσο όρο 20-30 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως.

«Δεν αισθανόμαστε ότι έχουμε κάνει κάτι ιδιαίτερο», δήλωσε πριν λίγους μήνες στο CNN ο Kenji Takanishi, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του Kansai.

«Δουλεύουμε όπως κάνουμε συνήθως. Κάνουμε μόνο τη δουλειά μας σε καθημερινή βάση και αναγνωριζόμαστε γι' αυτό. Σίγουρα είμαστε χαρούμενοι που λάβαμε το βραβείο. Νομίζω ότι το προσωπικό μας, ιδίως εκείνοι που εργάζονται στον συγκεκριμένο τομέα, αισθάνονται περισσότερο ικανοποιημένοι» πρόσθεσε.

Οι ομάδες εργάζονται σε μικρές ομάδες - δύο ή τρεις κάθε φορά για να μειωθεί ο αριθμός των χεριών που αγγίζουν κάθε αποσκευή. Χρησιμοποιούν ένα λεπτομερές εγχειρίδιο που καθορίζει τους κανόνες για τον τρόπο φόρτωσης και εκφόρτωσης των αποσκευών για κάθε αεροπορική εταιρεία που εξυπηρετεί το Kansai.

Το Kansai, χτισμένο σε ένα τεχνητό νησί στον κόλπο της Οσάκα, εξυπηρετεί τις περιοχές της Οσάκα, του Κιότο και του Κόμπε. Για το 2024, το Kansai κατατάχθηκε ως το 18ο καλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο.

Η έγκαιρη άφιξη των αποσκευών είναι μόνο ένας από τους παράγοντες που εξετάζονται κατά την ανάδειξη ενός «καλύτερου» αεροδρομίου στον κόσμο. Εξετάζονται επίσης οι προσφορές τροφίμων και ποτών, το ποσοστό των έγκαιρων αφίξεων και αναχωρήσεων και η καθαριότητα.