Επιστήμονες ανακάλυψαν αποτυπώματα δεινοσαύρων που δείχνουν πώς ήταν η Γη πριν από 120 εκατομμύρια χρόνια!

Newsroom
Η ανακάλυψη 260 «σχεδόν πανομοιότυπων» αποτυπωμάτων προσφέρουν νέες συναρπαστικές πληροφορίες για τη ζωή στη Γη πριν από περίπου 120 εκατομμύρια χρόνια.

Μια σειρά από... πατημασιές δεινοσαύρων που ταιριάζουν μεταξύ τους βρέθηκαν σε διαφορετικά μέρη του κόσμου και μπορούν να προσφέρουν νέες πληροφορίες για τη ζωή στη Γη πριν από περίπου 120 εκατομμύρια χρόνια.

Συγκεκριμένα, πάνω από 260 «σχεδόν πανομοιότυπα» αποτυπώματα βρέθηκαν στη Βραζιλία και το Καμερούν, δύο χώρες που απέχουν μεταξύ τους 6.000 χιλιόμετρα.

Οι συγκεκριμένοι δεινόσαυροι που πιστεύεται ότι άφησαν τα αποτυπώματα είναι τρίποδοι θερόποδοι δεινόσαυροι, δήλωσε η Νταϊάνα Π. Vineyard, επιστημονικός συνεργάτης στο SMU και συν-συγγραφέας της μελέτης.

Ενώ σήμερα ο Ατλαντικός Ωκεανός χωρίζει και τα δύο μέρη, αυτό δεν συνέβαινε πάντα, καθώς πριν από περίπου 120 εκατομμύρια χρόνια η Βραζιλία και το Καμερούν ανήκαν στην ίδια αρχαία υπερήπειρο που ονομαζόταν Γκοντβάνα.

Οι ήπειροι που αποτελούσαν τη Γκοντβάνα περιλάμβαναν τη Νότια Αμερική, την Αφρική, την Αραβία, τη Μαδαγασκάρη, την Ινδία, την Αυστραλία και την Ανταρκτική, όπου οι δεινόσαυροι μπορούσαν να περιφέρονται στην αχανή γη.

Ως εκ τούτου, αυτή η τελευταία ανακάλυψη ταιριαστών αποτυπωμάτων επιβεβαιώνει την πεποίθηση ότι οι χώρες αυτές ήταν προηγουμένως συνδεδεμένες πριν η Αφρική και η Νότια Αμερική αρχίσουν να χωρίζονται λόγω της κίνησης των τεκτονικών πλακών.