Στην Ισπανία οι singles αναζητούν ταίρι στα σούπερ μάρκετ, με έναν ανανά - Τείνει να γίνει δυσεύρετος
Στην Ισπανία, οι dating εφαρμογές είναι, μαλλόν, πασέ και ξεπερασμένες, αν κρίνουμε από το γεγονός πως ανακαλύψαν έναν νέο τρόπο για να φλερτάρουν και να γνωρίσουν ένα νέο ταίρι. Αναφερόμαστε, φυσικά, στη viral μέθοδο του TikTok, που προφανώς έχει οδηγήσει σε διάφορα προβλήματα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Η εν λόγω τάση είναι εμπνευσμένη από το 2017, όταν μία γυναίκα είχε δηλώσει στο ισπανικό ριάλιτι «First Dates», πως αναζητούσε τον έρωτα στο σούπερ μάρκετ Mercadona, μεταξύ 7 και 8 το απόγευμα. Προφανώς, αυτό βρήκε πρόσφορο έδαφος πλέον, μέσω του TikTok, απλά με μία παραλλαγή. Οι ελεύθεροι ενδιαφερόμενοι, δηλαδή, θα πρέπει να έχουν έναν ανανά στο καρότσι τους.