Φωτογραφία του 1941 απεικονίζει παιδί να κρατάει «iPad»: Οι θεωρίες που έχουν κατακλύσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μια φωτογραφία του 1941 που απεικονίζει ένα νεαρό αγόρι να κρατά ένα αντικείμενο που μοιάζει με iPad έχει προκαλέσει φρενίτιδα στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με ορισμένους να υποστηρίζουν ότι θα μπορούσε να είναι απόδειξη ότι το ταξίδι στο χρόνο είναι όντως εφικτό.
Η ασπρόμαυρη εικόνα, που τραβήχτηκε από τον φωτογράφο Edwin Rosskam, απαθανατίζει μια ομάδα παιδιών να σχηματίζουν ουρά έξω από έναν κινηματογράφο του Σικάγο, προσφέροντας ένα παράθυρο σε μια περασμένη εποχή. Ωστόσο, δεν είναι το ιστορικό πλαίσιο που έχει γοητεύσει τους θεατές, αλλά μάλλον μια περίεργη λεπτομέρεια στην άκρη δεξιά του κάδρου.
Waiting in the movie line, South Side of Chicago, 1941, photo by Edwin Rosskam
byu/Slow-moving-sloth inTheWayWeWere
Στη φωτογραφία, ένα αγόρι, ντυμένο κομψά με κοστούμι και καπέλο, φαίνεται να κρατάει κάτι που κάποιοι λένε ότι μοιάζει ύποπτα με iPad. Η ομοιότητα με τη δημοφιλή συσκευή της Apple, η οποία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2010, προκάλεσε έναν καταιγισμό εικασιών στο διαδίκτυο, με τους χρήστες του Reddit και άλλους «ντετέκτιβ» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης να συζητούν για αυτό το αντικείμενο. Κάποιοι πιστεύουν ότι πρόκειται για αδιάψευστη απόδειξη ότι το ταξίδι στο χρόνο ισχύει, υποδηλώνοντας ότι το αγόρι μπορεί να απέκτησε τη συσκευή στο παρόν πριν ταξιδέψει με κάποιο τρόπο πίσω στο 1941.
Ενώ οι πιο σκεπτικιστές μπορεί να ισχυριστούν ότι το αντικείμενο είναι πιθανότατα ένα βιβλίο, ένα σημειωματάριο ή ίσως ένα παιχνίδι. Η ιδέα του ταξιδιού στο χρόνο γοητεύει εδώ και καιρό τους ανθρώπους, και αυτή η φωτογραφία είναι η τελευταία σε μια σειρά από λεγόμενες «αποδείξεις» που τροφοδοτούν τη φαντασία των θεωρητικών συνωμοσίας και των οπαδών της επιστημονικής φαντασίας.
Παρά το γεγονός ότι η εικόνα ήρθε στο φως της δημοσιότητας πριν από τέσσερα χρόνια, συνεχίζει να ιντριγκάρει τους θεατές και να πυροδοτεί συζητήσεις σχετικά με το τι μπορεί να είναι δυνατό στη σφαίρα του ταξιδιού στο χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- Ο χωρισμός τον «αποτελείωσε»: 24χρονος πήρε τα... βουνά και μεταμορφώθηκε στο διπλάσιο της ηλικίας του
- Σταϊκούρας για το λογότυπο μετρό: «Το "μόνο ΑΕΚ" ήταν το πιο εύστοχο» (vid)
- Η Coca-Cola άλλαξε την εμβληματική χριστουγεννιάτικη διαφήμιση της και οι θεατές ξεσηκώθηκαν στα social media: «Απαράδεκτο» (vid)