Επιβάτης πλήρωσε πάνω από 6.000 ευρώ για business class και φρίκαρε όταν έφτασε στη θέση του (vid)

Επιμέλεια: Newsroom
Επιβάτης πλήρωσε πάνω από 6.000 ευρώ για business class και φρίκαρε όταν έφτασε στη θέση του (vid)
Ένας πλούσιος ταξιδιώτης πλήρωσε ένα σωρό λεφτά για να απολαύσει το ταξίδι του στην καλύτερη θέση του αεροπλάνου, αλλά μόλις έφτασε στο κάθισμα του απογοητεύτηκε.

Ένας μεγαλοεπιχειρηματίας που ξόδεψε πάνω από 6.000 ευρώ για μια θέση στην πρώτη σειρά της Air India έμεινε άναυδος όταν διαπίστωσε ότι το κάθισμα του στο αεροπλάνο ήταν σκισμένο, βρώμικό και τελείως χαλασμένο.

Ο επιχειρηματίας έδειξε την δυσάρεστη εμπειρία του σε ένα viral κλιπ με πάνω από 2,6 εκατομμύρια προβολές στο TikTok.

Ο επιβάτης, με το όνομα Anip Patel, φέρεται να είχε κλείσει την πανάκριβη αεροπορική θέση για μια 15ωρη απευθείας πτήση από το Σικάγο στο Δελχί της Ινδίας.

@mondayswithmohan By far the worst airline I've ever ever flown in my life. #airindia #india #chicago #flights ♬ original sound - Mondayswithmohan

Στο βίντεο, με τίτλο «το χειρότερο αεροπλάνο που έχω δει ποτέ», ο Patel δείχνει τα άθλια καθίσματα, τα οποία ήταν σκισμένα και γδαρμένα, ενώ επισήμανε ότι η μούχλα υπήρχε παντού στο αεροπλάνο, από τα ακουστικά μέχρι την πρίζα.

 

Στη συνέχεια, εξήγησε ότι αηδίασε όταν βρήκε τρίχες στις πρίζες. «Ελάτε μαζί μου στη χειρότερη καμπίνα πρώτης θέσης που έχω βρεθεί ποτέ», λέει ο επιχειρηματίας στο βίντεο του. «Τα πάντα είναι σκισμένα, κατεστραμμένα ή έχουν πάνω τους μούχλα. Καταλαβαίνω την κανονική φθορά, αλλά αυτό είναι απαράδεκτο».

Ενώ το μενού φαγητού φαινόταν «πολλά υποσχόμενο» με φαγητά όπως το ταϊλανδέζικο κόκκινο κάρυ και μίνι σαμόσα (μια τηγανιτή πατάτα μπαχαρικών), εν τέλει έμεινε νηστικός καθώς, όπως του είπαν οι αεροσυνοδοί, είχε τελειώσει το 30% των ειδών, παρόλο που υπήρχαν μόνο τέσσερις επιβάτες στην πρώτη θέση..