Έκανε αγωγή στο αφεντικό της επειδή δεν της είπε «καλημέρα» και το δικαστήριο την δικαίωσε: «Ο εργοδότης παραβίασε το εργατικό δίκαιο»

Έκανε αγωγή στο αφεντικό της επειδή δεν της είπε «καλημέρα» και το δικαστήριο την δικαίωσε: «Ο εργοδότης παραβίασε το εργατικό δίκαιο»
Εργοδότης αρνιόταν επανειλημμένα να χαιρετήσει υπάλληλο του και μετά από αγωγή της εργαζομένης, το δικαστήριο απεφάνθη σχετικά με την πρωτοφανή υπόθεση.

Το να μην λέει κανείς «γεια» ή «καλημέρα» σε έναν συνάδελφο του κατά τη διάρκεια της εργασίας θα μπορούσε να παραβιάσει το εργατικό δίκαιο, αποφάνθηκε δικαστήριο στη Βρετανία.

Ένα σκληρό αφεντικό που αρνιόταν επανειλημμένα να χαιρετήσει ένα μέλος του προσωπικού καταδικάστηκε για τη συμπεριφορά του αφού «υπονόμευσε την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία», σύμφωνα με το δικαστήριο.

Η απόφαση ελήφθη όταν μια διευθύντρια προσλήψεων κέρδισε την αγωγή που αφορούσε μια «αθέμιτη απόλυση», ενώ αρχικά είχε καταγγείλει τον διευθύνων σύμβουλό της εταιρίας ότι αρνήθηκε να την χαιρετήσει, να της πει δηλαδή ένα «γεια» ή ένα «καλημέρα».

Η Nadine Hanson χαιρέτησε το αφεντικό της Andrew Gilchrist τρεις φορές όταν έφτασε στη δουλειά της. Εκείνος σκόπιμα την αγνόησε και δεν της απάντησε ποτέ. Ο κ. Gilchrist, υποστήριξε ότι είχε θυμώσει επειδή η 40χρονη είχε αργήσει, αγνοώντας ότι βρισκόταν σε ιατρικό ραντεβού.

 

Τελικά, Η κ. Hanson κέρδισε την αγωγή αφού η δικαστής Sarah Davies έκρινε τη συμπεριφορά του αφεντικού «παράλογη».

«Πρόκειται για συμπεριφορά που μπορεί να υπονομεύσει την εμπιστοσύνη», είπε. «Αν και μπορεί να μην αποτελεί από μόνη της θεμελιώδη παραβίαση της σύμβασης, ήταν ικανή να συμβάλει σε μια τέτοια παραβίαση» πρόσθεσε η δικαστής.

Η κ. Hanson, η οποία παραιτήθηκε μετά από άγχος, κέρδισε αγωγή για άδικη απόλυση και περιμένει να λάβει αποζημίωση από την Interaction Recruitment Ltd, η οποία διαθέτει 30 γραφεία σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο.