Όλοι έχουν πιει αλλά λίγοι γνωρίζουν το «κρυφό» νόημα στο λογότυπο της Coca Cola
Η Coca Cola αποτελεί ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως, διάσημη για την χαρακτηριστική κόκκινη συσκευασία της και τα λευκά γράμματα.
Με την πάροδο του χρόνου, καθώς η Coca Cola εισήγαγε νέες παραλλαγές του κλασικού της ποτού - όπως η Diet Coke, η Zero, η Light και μια σειρά από γεύσεις - το διάσημο λογότυπο προσαρμόστηκε σε κάθε εκδοχή. Ωστόσο, η Coca Cola διατηρεί εδώ και χρόνια σταθερά τη μοναδική της αισθητική.
Παρόλο που το λογότυπο της Coca Cola μπορεί να φαίνεται απλώς σαν μια στυλιζαρισμένη εκδοχή του ονόματος της μάρκας, η μεγάλη ουρά του γράμματος «C» λέγεται ότι αντιπροσωπεύει ένα χαμόγελο, τονίζοντας την έμφαση που δίνει η μάρκα στην ευτυχία και τη χαρά. «Αυτό το διακριτικό μήνυμα μπορεί να περάσει απαρατήρητο, αλλά δημιουργεί υποσυνείδητα μια θετική συσχέτιση με τη μάρκα στο μυαλό των καταναλωτών» εξήγησε ο Richard Lau, πρόεδρος της LOGO.com, ηγέτη του κλάδου στο σχεδιασμό λογοτύπων και στη στρατηγική μάρκετινγκ.
Τι σημασία μπορεί να έχει αυτή η επιλογή της εταιρίας; Τα εμπορικά σήματα σε όλο τον κόσμο επιδιώκουν την απόλυτη αναγνώριση και ένα σημαντικό ρόλο στην επίτευξη αυτού του στόχου παίζει η δύναμη και η προβολή του λογότυπου μιας εταιρείας. «Οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να καταλάβουν πολλές φορές την αξία που έχει ένα λογότυπο- είναι η σύνδεση μεταξύ μιας εταιρείας και των δυνητικών πελατών και αυτό που οι πελάτες θα θυμούνται περισσότερο», πρόσθεσε ο Richard.
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:
- YouTuber ταξίδεψε στην Ανταρκτική για να αποδείξει ότι η γη είναι επίπεδη και απογοητεύτηκε όταν κατάλαβε το λάθος του (vid)
- Η πόλη της Βόρειας Ελλάδας που ζει με τον πιο μοναδικό τρόπο τα φετινά Χριστούγεννα
- Έλληνας travel blogger ταξίδεψε στο Μεντεγίν για να επισκεφθεί τον τάφο του Εσκομπάρ και δίχασε το ίντερνετ: «Αθάνατος άρχοντας» (vid)