Τεράστια ανάπτυξη για το πακέτο του Netflix με τις διαφημίσεις, πάνω από 70 εκατ. οι συνδρομητές του
Το Netflix προσπάθησε αρκετές φορές να βρει τρόπους να γράψει νέους συνδρομητές στη βάση του και φαίνεται πως βρήκε μια καλή λύση.
Σύμφωνα με άρθρο του Variety, η γνωστή πλατφόρμα video streaming έχει συγκεντρώσει 70 εκατομμύρια συνδρομητές στο πακέτο με τις διαφημίσεις που έχει ξεκινήσει να προσφέρεται σε αρκετές αγορές του πλανήτη.
Το πακέτο αυτό προσφέρει χαμηλότερη τιμή στο μηνιαίο αντίτιμο, αλλά σερβίρει ταυτόχρονα με το περιεχόμενο και διαφημιστικά μηνύματα, σε ένα αποτέλεσμα που θυμίζει κάτι ανάμεσα σε υπηρεσία streaming και παραδοσιακή τηλεόραση.
Το Netflix ανακοίνωσε τελευταία φορά τον Μάιο πως το εν λόγω πακέτο έχει 40 εκατομμύρια συνδρομητές, κάτι που συνδυαστικά αποδεικνύει πως είναι τελικά μια πολύ καλή λύση για όσους θέλουν να μειώσουν τα μηνιαία έξοδά τους για την διασκέδασή τους.