Ταξιδιώτης πλήρωσε εκατοντάδες δολάρια για να αναβαθμίσει την θέση του και τελικά πέρασε όλη την πτήση «αγκαλιά» με τον μπροστινό του

Κώστας Μιχαήλ
Ταξιδιώτης πλήρωσε εκατοντάδες δολάρια για να αναβαθμίσει την θέση του και τελικά πέρασε όλη την πτήση «αγκαλιά» με τον μπροστινό του
Ένα ατύχημα είχε ένας επιβάτης της American Airlines, ο οποίος πλήρωσε ένα σωρό χρήματα για να αναβαθμίσει το εισιτήριό του και τελικά έζησε μια μεγάλη ταλαιπωρία.

Ένας επιβάτης της American Airlines έγινε έξαλλος με την αεροπορική εταιρία, αφού καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης είχε το κεφάλι του συνεπιβάτη του στην... αγκαλιά του.

Ο ταξιδιώτης, ο οποίος χρησιμοποιεί το όνομα χρήστη @AV_Cova, ανέβασε στο X, πρώην Twitter την εμπειρία του και μοιράστηκε την οργή του για όσα πέρασε στο ταξίδι του από το Ντάλας του Τέξας στο Γκραντ Ράπιντς του Μίσιγκαν την προηγούμενη Κυριακή.

Ο ίδιος εξήγησε ότι πλήρωσε εκατοντάδες δολάρια για να αναβαθμίσει το εισιτήριό του και περίμενε ότι θα ήταν πολύ πιο άνετα - αλλά τελικά έκανε λάθος.

Ο ανώνυμος άνδρας είπε ότι η καρέκλα ακριβώς μπροστά του ήταν «σπασμένη», οπότε δεν μπορούσε να ανασηκωθεί.

 

Αντ' αυτού, έγειρε τόσο πολύ προς τα πίσω που πίεζε τα γόνατά του καθ' όλη τη διάρκεια της πτήσης, με αποτέλεσμα να «μη μπορεί να χρησιμοποιήσει το τραπέζι του» και «να μην έχει καθόλου χώρο για τα πόδια του».

;

«Ο μάγκας είναι στην αγκαλιά μου», έγραψε ο ταξιδιώτης στη λεζάντα μιας φωτογραφίας που έδειχνε το κάθισμα μπροστά του

«Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το τραπέζι του δίσκου μου και δεν μπορώ να σηκωθώ. Βρίσκομαι στο [κάθισμα] 3C, οπότε το 2C είναι σαφώς χαλασμένο», πρόσθεσε σε μια δεύτερη ανάρτηση.

«Φτιάξτε το πριν κάποιος άλλος σπαταλήσει μια περιουσία για μια θέση στην πρώτη σειρά» συμπλήρωσε.

Η ανάρτησή του έγινε γρήγορα viral και τράβηξε την προσοχή ακόμη και της αεροπορικής εταιρείας, η οποία ζήτησε συγγνώμη για το ατύχημα.

'Το να διατηρούμε τα αεροπλάνα μας σε άριστη κατάσταση είναι πάντα ο στόχος. Λυπούμαστε για αυτή την ταλαιπωρία και εκτιμούμε που μας το αναφέρατε', έγραψε η εταιρεία.