Μηχανικός εξηγεί γιατί δεν πρέπει ποτέ να «συμπληρώνουμε» το υγρό των φρένων μας (vid)

Μηχανικός εξηγεί γιατί δεν πρέπει ποτέ να «συμπληρώνουμε» το υγρό των φρένων μας (vid)
Μηχανικός μοιράστηκε μια πολύ σημαντική συμβουλή σχετικά με τα υγρά φρένων ενός οχήματος.

Σε ένα βίντεο, το οποίο έχει συγκεντρώσει χιλιάδες προβολές, ο ιδιοκτήτης ενός συνεργείου αυτοκινήτων και μηχανικός ο William Chang έδειξε πώς κάνει συνήθως τον έλεγχο των φρένων.

Χρησιμοποιώντας ένα Honda Civic ως παράδειγμα, εξηγεί ότι το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να ελέγξει το δοχείο των φρένων για να δει πόσο υγρό υπάρχει μέσα.

«Το πρώτο πράγμα που κάνω όταν ελέγχω τα φρένα είναι να κοιτάξω το δοχείο φρένων και να δω πόσο υγρό υπάρχει μέσα από τη γραμμή μέγιστου έως τη γραμμή ελάχιστου», ανέφερε. Επισημαίνει ότι το ρεζερβουάρ, σε αυτή την περίπτωση, είναι «λίγο κάτω από τη γραμμή max».

Στη συνέχεια ανέφερε: «Ποτέ μην συμπληρώνετε το υγρό φρένων σας μόνο και μόνο επειδή είναι χαμηλό». «Το υγρό φρένων δεν διαχέεται», εξηγεί ο Chang. «Το υγρό φρένων είναι χαμηλό επειδή μπήκε στα έμβολα επειδή τα τακάκια των φρένων σας είναι χαμηλά».

 

Σύμφωνα με τον ίδιο, η στάθμη του υγρού χρησιμεύει ως ένα είδος μετρητή για τη διάρκεια ζωής των τακακιών των φρένων σας. Εάν η στάθμη του υγρού είναι κοντά στο ελάχιστο όριο, ήρθε η ώρα να ελέγξετε εάν τα τακάκια φρένων σας έχουν φθαρεί.

@concept3performance Random brake tip of the day! - - - #mazdaspeed #nation #car #jdmnation #honda #rotor #japan #club #rotarypower #nsx #stancenation #rb #gt #nismo #miata #jdmdaily #subaru #wankel #silvia #a #racing #mx #carsofinstagram #mk #supramk ♬ original sound - Concept 3 Performance

Και προσθέτει: «Αν το ελάχιστο δείκτη σας είναι στην ελάχιστη πλευρά, κάπου στο αυτοκίνητο, στον μπροστινό ή στον πίσω άξονα, τα τακάκια φρένων σας έχουν τελειώσει».

Τι άλλο είναι σημαντικό να γνωρίζετε για τα φρένα σας;

Για όσους δεν μπορούν να ελέγξουν τα υγρά, ο Chang προτείνει να τσεκάρετε των ίδιων των τακακιών των φρένων.

«Αν δεν μπορείτε να δείτε το βάθος στο τακάκι, αυτό που κάνω είναι να κοιτάξω ακριβώς εδώ, ανάμεσα στο ίδιο το τακάκι φρένων και την άκρη του κλιπ», εξηγεί ο μηχανικός δείχνοντας το εξάρτημα. «Βλέπεις πόσο βαθύ είναι;»

Στη συνέχεια, ο Chang εξηγεί περαιτέρω γιατί το συμπλήρωμα του υγρού είναι κακή ιδέα.

«Όταν δουλεύουμε πραγματικά στο αυτοκίνητο, σπρώχνουμε τα έμβολα των φρένων προς τα πίσω. Μαντέψτε τι συμβαίνει με το υγρό που βρισκόταν στο έμβολο που πήρε το ρεζερβουάρ; Πηγαίνει πίσω εκεί πάνω».

Αυτό σημαίνει ότι το υγρό θα ξεχειλίσει, προκαλώντας περιττή ακαταστασία και επιπλοκές για τον μηχανικό.