Το Twitter υποκλίθηκε σε Καζαντζιάν-Ιορδάνου για τους «Μαύρους Πίνακες» και έστειλε μήνυμα: «Πρέπει να μπει στο Netflix ΧΘΕΣ» (vid)

Το Twitter υποκλίθηκε σε Καζαντζιάν-Ιορδάνου για τους «Μαύρους Πίνακες» και έστειλε μήνυμα: «Πρέπει να μπει στο Netflix ΧΘΕΣ» (vid)
Ο επίλογος της σειράς «Μαύροι Πίνακες» γράφτηκε το βράδυ της Παρασκευής και το κοινό αποθέωσε τον Μάριο Ιορδάνου και την Σοφία Καζαντζιάν γι αυτό το αριστούργημα.

Με κομμένη την ανάσα παρακολούθησαν οι τηλεθεατές το βράδυ της Παρασκευής το τελευταίο επεισόδιο της σειράς «Μαύροι Πίνακες» που δικαιωματικά παίρνει τον τίτλο της «κορυφαίας σειράς της χρονιάς».

Οι σεναριογράφοι είχαν υποσχεθεί μια μεγάλη ανατροπή στο τελευταίο επεισόδιο της αγαπημένης σειράς του STAR και το έκαναν με τον ιδανικότερο τρόπο. Το επεισόδιο «Μαύρο» καθήλωσε το κοινό και όλες οι απορίες και τα σκοτεινά σημεία απαντήθηκαν.

Η σειρά έγινε πρώτο trend στο Twitter, με τους χρήστες να αποθεώνουν όλους τους συντελεστές. Τους ηθοποιούς για τις συγκλονιστικές ερμηνείες και το δίδυμο των σεναριογράφων για την ιδέα, την πλοκή, τα πλάνα και φυσικά το ανατρεπτικό τέλος στους «Μαύρους Πίνακες».

Το Twitter κατακλύστηκε από μηνύματα αποθέωσης και έδωσε το σύνθημα να μπει η σειρά στο Netflix προκειμένου να γίνει γνωστή σε μεγαλύτερο κοινό. «Τέτοιο ΕΠΟΣ δεν θα ξαναβγεί σε ελληνική σειρά. Αρχή μέση και τέλος άρτια συνδεδεμένο και με ένα ανατρεπτικό τέλος που το παρακολουθείς με ΚΟΜΜΕΝΗ ΑΝΑΣΑ», έγραψε κάποιος.

«Αυτή η σειρά είναι ίσως η καλύτερη αστυνομική σειρά (μαζί με το έτερος εγώ) στην Ελλάδα και μας έδωσε και την ευκαιρία να γνωρίσουμε τα δύο υπέρ ταλαντούχα πλάσματα που την έγραψαν!! Ελπίζουμε για πολλά πολλά επόμενα και άμεσα!!!», σχολίασε κάποιος άλλος.

«Δεν έχω λόγια. Αριστούργημα. Ένα τεράστιο μπράβο στους σεναριογράφους για την ιστορία αλλά και τον τρόπο που παρουσιάζεται. Μαθήματα σωστών ουσιαστικών ανατροπών και τραγικών (ή και όχι) endings», ανέφερε ένας άλλος χρήστης.

«Ένα έργο που από την αρχή ξεχώρισε για την ποιότητα και την πρωτοτυπία του. Οι "Μαύροι Πίνακες" είναι η απόδειξη ότι η ελληνική τηλεόραση μπορεί να παράγει υψηλού επιπέδου παραγωγές», γράφτηκε σε άλλο σχόλιο.

Συγκινημένη η Καζαντζιάν: «Η μεγαλύτερη ανατροπή ήταν η αγάπη σας!»

Σε όλη αυτή την διαδρομή των «Μαύρων Πινάκων» οι σεναριογράφοι της σειράς, συμμετείχαν ενεργά με το κοινό, σχολιάζοντας και απαντώντας στα social media. Μάλιστα, η Σοφία Καζαντζιάν απάντησε στα μηνύματα αποθέωσης του κοινού με δύο tweets, εκφράζοντας την συγκίνησή της για τον τρόπο με τον οποίο οι τηλεθεατές αγκάλιασαν τους «Μαύρους Πίνακες».

«Η μεγαλύτερη ανατροπή ήταν η αγάπη σας! Ευχαριστούμε για τα ξενύχτια, τις αναλύσεις, τις συμφωνίες, τις διαφωνίες, τον χρόνο! Αν αυτό που νιώθουμε, αυτή η ευτυχία με τη θλίψη που τελειώνει, είχε χρώμα, θα ήταν το χρώμα του σκύλου μας. Έγινε η σειρά μας, Brando!», έγραψε η σεναριογράφος.

Λίγο αργότερα και με τα μηνύματα να πληθαίνουν ακολούθησε και δεύτερο tweet της Σοφίας Καζαντζιάν. «Θέλω να πω πολλά, αλλά πνίγομαι από τη συγκίνηση! Νομίζω τα είπατε όλα εσείς. Σας ευχαριστούμε όλους!!! Είστε ο,τι καλύτερο μπορούσαμε να φανταστούμε! Δε θα χαθούμε, όχι.
Υ.Γ. Η σκιά της "Ιόλης" στο κομμάτι που έλειπε»
.

Μαύροι Πίνακες: Η ανατρεπτική σειρά μυστηρίου

Σε μία επαρχιακή πόλη της Ελλάδας, τις Λεύκες, μία μικρή κωμόπολη στην ελληνική επαρχία, η έφηβη κόρη του δημάρχου βρίσκεται άγρια δολοφονημένη.

Η Άννα, μία ιδιόρρυθμη αστυνομικός, καλείται να εξιχνιάσει το αποτρόπαιο έγκλημα μαζί με τους συνεργάτες της και μία νέα συνάδελφο, που φτάνει με μετάθεση στην περιοχή.

Οι δύο γυναίκες από την πρώτη στιγμή δεν τα πηγαίνουν καλά, αλλά αναγκάζονται να συνεργαστούν για την επίλυση της υπόθεσης.

Γρήγορα, αποδεικνύεται ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, αλλά για μία προμελετημένη σειρά τελετουργικών δολοφονιών, από έναν μυστηριώδη δράστη, με άγνωστα κίνητρα.

Καθώς τα θύματα αυξάνονται, οι αστυνομικοί διακρίνουν ένα συγκεκριμένο μοτίβο στον τρόπο με τον οποίο ο δολοφόνος στήνει τις σκηνές των εγκλημάτων του, ο οποίος παραπέμπει ευθέως στους «Μαύρους Πίνακες» του διάσημου Ισπανού ζωγράφου, Φρανσίσκο Γκόγια.

Παρά την επίμονη αναζήτηση, τα στοιχεία μοιάζουν να μην οδηγούν πουθενά και ο μυστηριώδης δράστης βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά, τρομοκρατώντας τους ντόπιους.

Κανένας δεν αισθάνεται πια ασφαλής τα βράδια και η ησυχία του απομονωμένου τόπου έχει διαταραχθεί οριστικά.

Παράλληλα, καθώς η έρευνα προχωρά, οι υποψίες πέφτουν διαδοχικά από το ένα πρόσωπο στο άλλο. Τα ένοχα μυστικά και τα ψέματα των κατοίκων της κλειστής κοινωνίας έρχονται στην επιφάνεια. Η αλήθεια, που θα αποκαλυφθεί, θα είναι σοκαριστική. Και κάποιος, είναι διατεθειμένος να κάνει ό,τι χρειαστεί, προκειμένου να μείνει θαμμένη για πάντα...

Θα καταφέρουν η Άννα και η Ιόλη να παραμερίσουν τις προσωπικές τους διαφορές και να προλάβουν τον άγνωστο δράστη, πριν από το επόμενο έγκλημα;

Ή θα κινδυνεύσουν να γίνουν από κυνηγοί, θηράματα;

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα και ο δολοφόνος ετοιμάζεται να χτυπήσει ξανά...

«Ο ύπνος της λογικής, γεννάει τέρατα»

Φρανσίσκο Γκόγια

Μαύροι Πίνακες, μια μεγάλη τηλεοπτική παραγωγή, με ατμοσφαιρικά γυρίσματα σε εξωτερικούς χώρους. Ένα δυνατό cast σπουδαίων πρωταγωνιστών του θεάτρου, του κινηματογράφου, της τηλεόρασης, αλλά και πρωτοεμφανιζόμενοι ηθοποιοί της νέας γενιάς.

Πρωταγωνιστούν: Κάτια Γκουλιώνη, Σοφία Κόκκαλη, Αντίνοος Αλμπάνης, Δημήτρης Κίτσος, Iωάννης Παπαζήσης, Λένα Παπαληγούρα, Θοδωρής Κατσαφάδος, Ελένη Βεργέτη, Σωτήρης Χατζάκης, Μελέτης Γεωργιάδης και η κυρία Όλγα Πολίτου

Συμμετέχουν: Μιχάλης Βαλάσογλου, Ανδρέας Κοντόπουλος, Μαριλού Κατσαφάδου, Σοφία Καζαντζιάν, Μάριος Ιορδάνου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Εύα Σαμιώτη, Ευδοκία Μιμιλίδη, Ειρήνη Αγγελοπούλου, Άδωνις Χατζής

Το σενάριο υπογράφουν η Σοφία Καζαντζιάν και ο Μάριος Ιορδάνου και η σκηνοθεσία είναι της Κατερίνας Φιλιώτου.

Συντελεστές:
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Δημήτρης Λεφάκης
Πρωτότυπη Μουσική: Χρήστος Αλεξόπουλος
Executive Producer: Kωνσταντίνος Κυριακού
Παραγωγή: Green Pixel
Εκτέλεση Παραγωγής: Barking Well